Convertir el PLC en la base de la did√†ctica plurilinguŐąe

Data d'actualització: 12/01/2018 04:39:24

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 50468
Creator: facmagisteri RSS ruluises
Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Linguistics::Applied linguistics::Teaching of languages
Description: Autor: Coscoll√†, Inmma ; Tormo, Pilar ; Espa√Īa, Adelina ; Segu√≠, Nelson ; Sanz, Ismael ; Segrelles, Llu√≠s ; Garrigues, Merc√® ; V Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes: El projecte linguŐą√≠stic de centre (PLC): disseny, oportunitats i reptes, Val√®ncia, 25, 26 i 27 de setembre de 2017. Data: 2017. Resum: Recapitulaci√≥ i col¬∑loqui amb els coordinadors de cada grup, Val√®ncia, 27 de setembre de 2017. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: taula; final; coordinadors; recapitulació; col·loqui; grups; PLC; didàctica; plurilingüe;
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 119


No comments
related videos

Inauguració de les jornades

Autor: V√°zquez, Isabel ; Ant√≥n, Manuel ; Monfort, Manuel ; III Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes: La integraci√≥ de lleng√ľes en l'educaci√≥ prim√†ria i secund√†ria, Val√®ncia, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Inauguraci√≥ de les III Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes amb la participaci√≥ de les persones abans esmentades, Val√®ncia, 14 de setembre de 2015. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Projecte linguŐą√≠stic i reptes metodol√≤gics del plurilinguŐąisme educatiu

Autor: Brotons, Vicent ; V Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes: El projecte linguŐą√≠stic de centre (PLC): disseny, oportunitats i reptes, Val√®ncia, 25, 26 i 27 de setembre de 2017. Data: 2017. Resum: Confer√®ncia al voltant del projecte linguŐą√≠stic i els reptes metodol√≤gics, Val√®ncia, 26 de setembre de 2017. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Sensibilizando en el respeto animal: una propuesta didáctica en educación infantil

Autor: Caballero, Gloria ; Lázaro, Zulema ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Ciències i Matemàtiques centrada en el respecte als animals a l'aula d'infantil, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Los procesos de an√°lisis y producci√≥n medi√°tica y musical en 5¬ļ de Primaria: de la f√©rtil huerta valenciana a la infertilidad del asfalto

Autor: Aleixandre, Mar ; Caro, Alejandro ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Educació Artística, centrada en la producció mediàtica i musical en 5è de Primària, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

El TIL més enllà del CLIL a tota l'Educació Primària

Autor: Conca, Maria ; Ruix, Encarna ; Barranquero, Xelo ; Guill√©n, N√ļria ; Bres√≥, Carmen ; Montalt, Maria ; IV Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes: La integraci√≥ de lleng√ľes i continguts en una escola pluriling√ľe, Val√®ncia, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Taula redona sobre el TIL i el CLIL en l'Educaci√≥ Prim√†ria segons l'experi√®ncies de les mestres del Col¬∑legi P√ļblic El Castell d'Albalat dels Sorells, Val√®ncia, 21 de setembre de 2016. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)