I Trobada d'Intercanvi, d'Experiències i d'Innovació

Data d'actualització: 17/10/2017 05:32:53

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo
Relaciones entre investigación e innovación educativas en el medio rural chileno. El estudio de caso de Monte PatriaSessió de comunicacións sobre innovació a Educació InfantilSessió de comunicacións sobre innovació a Educació PrimàriaSessió de comunicacións sobre innovació a Educació SecundàriaSessió de comunicacións sobre innovació a BatxilleratEls projectes curriculars com a síntesi de recerca educativa i d'innovació educativa. El cas de Gea-Clío a València

ID: 49465
Creador: facmagisteri RSS ruluises

Categoría: Sin categorizar RSS Sin categorizar
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: I Trobada d'intercanvi, d’experiències i d’innovació, València, 29, 30 de juny i 1 de juliol. Data: 2017. Resum: Conferències i comunicacions al voltant de la innovació educativa en diferents nivells educatius. València, 29, 30 de juny i 1 de juliol. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri) Objectius de la Trobada 1. Donar a conèixer experiències didàctiques a l’Educació Infantil i a les àrees de Coneixement del medi i Ciències Socials a Educació Primària i Secundària (Obligatòria, Post-obligatòria). 2. Crear un espai de debat sobre el significat d’innovar i investigar al sí de l’aprenentatge de l’alumnat en relació amb l’explicació del món actual. 3. Crear una xarxa de professorat i grups de treball que desenvolupe projectes i Unitats Didàctiques de caire innovador. 4. Fer visible per mitjà de la publicació de les actes els treballs dels professors a l’aula (difusió de les experiències i activitats a la pàgina web socialsuv.org)
Etiquetas: trobada; educació: innovació; ciències; socials; experiències; comunicacions; conferències; intercanvi;
Resolucion:
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: No asignada
Visitas: 77


No hay comentarios
Vídeos Relacionados