Investigació en materials curriculars i coneixement didàctic del contingut (II)

Data d'actualització: 20/12/2018 04:03:02

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 52932
Creator: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/52932_mesa1adim13.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=mesa1adim13.mp4&resource_id=52932" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/52932_mesa1adim13.mp4" type="video/mp4">
</video>

Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment::Training of teachers
Description: Autor: Mart√≠n, Antonio ; G√≥mez, √Āngela ; Mor√≥n, Eva ; G√≥mez, M¬™ Bego√Īa ; Garcia Raffi, Josep Vicent ; Saneleuterio, Elia ; Rodr√≠guez, Carmen ; Garc√≠a Folgado, Mar√≠a Jos√© ; Garc√≠a Pastor, Mar√≠a Dolores ; I Congr√©s Investigaci√≥ Educativa, Val√®ncia, del 12 al 15 de novembre de 2018. Data: 2018. Resum: Segona taula redona al voltant de la investigaci√≥ en materials curriculars i continguts did√†ctics, Val√®ncia, 13 de novembre de 2018. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: investigació; professorat; Educació; taula; redona; Congrés; material; curricular; didàctica; recerca; estudiants; continguts; llengua; gramàtica; textos;
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 366


No comments
related videos

Taula redona: Reptes i oportunitats de l'ensenyament pluriling√ľe a l'aula

Autor: Coscoll√†, Inma ; Botella, D√≠dac ; Esp√≠, √Āngeles ; Morte, Maribel ; Bosc√†, Maite ; Gasc√≥n, Adela ; Costa, Adela ; III Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes: La integraci√≥ de lleng√ľes en l'educaci√≥ prim√†ria i secund√†ria, Val√®ncia, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Taula redona al voltant de les experi√®ncies d'educaci√≥ pluriling√ľe a diferents col¬∑legis i instituts, Val√®ncia, 16 de setembre de 2015. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Clausura de les jornades

Autor: Nicol√†s, Miquel ; Dev√≠s, Anna Maria ; III Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes: La integraci√≥ de lleng√ľes en l'educaci√≥ prim√†ria i secund√†ria, Val√®ncia, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Clausura de les III Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes amb la participaci√≥ de les persones abans esmentades, Val√®ncia, 16 de setembre de 2015. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Cauce del río Turia: propuesta didáctica de Ciencias y Matemáticas

Autor: Arbona, Eva; Calatayud, Xavier; Hern√°ndez, Humildad ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experi√®ncies d'Innovaci√≥ Docent, Val√®ncia, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Pon√®ncia sobre experi√®ncies d'innovaci√≥ docent en Ci√®ncies i Matem√†tiques centrada en las TICs i el riu T√ļria, Val√®ncia, 6 de juliol de 2015. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Jornades d'investigació educativa de la Facultat de Magisteri 2019, dia 28 vesprada

Autor: Parra Villena, Arantxa; Morales Hern√°ndez, Antonio Jos√©; Echegoyen, Yolanda; Verdugo-Perona, Jos√© Javier; Solaz-Portol√©s, Joan Josep; Souto, Xos√© M.; Morote, √Ālvaro; Jornades d'investigaci√≥ educativa de la Facultat de Magisteri, 28-31 d'octubre de 2019. Data: 2019. Resum: Confer√®ncies sobre investigaci√≥ educativa en did√†ctiques espec√≠fiques. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Cloenda de les Jornades

Autor: Nicol√†s, Miquel ; Dev√≠s, Anna ; IV Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes: La integraci√≥ de lleng√ľes i continguts en una escola pluriling√ľe, Val√®ncia, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Cloenda de les IV Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes amb la participaci√≥ de les persones abans esmentades, Val√®ncia, 21 de setembre de 2016. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)