La importància de les TIC en la divulgació científica: materials didàctics per a la societat

Data d'actualització: 13/09/2016 04:33:39

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 46593
Creator: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/46593_importanctic.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=importanctic.mp4&resource_id=46593" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/46593_importanctic.mp4" type="video/mp4">
</video>

Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment::Training of teachers
Description: Autor: Morales, Marcos ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Ciències Socials i Educació en Valors, centrada en la importància científica de les TIC, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: tic, divulgació, ciència, materials, societat, jornades, educació, valors, ciències, socials, hort, ieducarts, científica,
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 636


No comments
related videos

Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas

Autor: Carlino, Paula ; Lectura y escritura con fines epist√©micos en las diversas asignaturas: cuestionando su transparencia para enfocarlas como herramientas de aprendizaje, objetos de ense√Īanza y problemas de investigaci√≥n. Data: 2016. Resum: Confer√®ncia que analitza els m√®todes que es duen a terme en les diverses assignatures per a l'assimilaci√≥ dels coneixements did√†ctics i q√ľestiona la seua transpar√®ncia com a eines d'aprenentatge, objectes d'ensenyament i problemes de recerca, Val√®ncia, 14 de desembre de 2016. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Historia, memoria y ense√Īanza de la historia reciente. Perspectivas desde el caso argentino

Autor: González, María Paula ; Seminari, València, 15 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Conferència al voltant de la memòria històrica recent a l'Argentina des de la perspectiva de l'educació. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La meua experiència en l’elaboració del TFG

Autor: Quintana, Alejandro ; Huerta, Pedro ; V Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2018. Data: 2018. Resum: Presentació d'un antic alumne sobre la seua experiència en l'elaboració del treball de fi de grau. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Experi√®ncies d'educaci√≥ multiling√ľe a l'escola (CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira)

Autor: Candel, Rosa ; Nicl√≥s, Susi ; Collado, Dolors ; III Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes: La integraci√≥ de lleng√ľes en l'educaci√≥ prim√†ria i secund√†ria, Val√®ncia, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Intervenci√≥ al voltant de les experi√®ncies d'educaci√≥ multiling√ľe al CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira, Val√®ncia, 15 de setembre de 2015. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Storybird: recurso didáctico para desarrollar una visión crítica ante la infoxicación

Autor: Caro, Alejandro ; Verdeguer, Marlene ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència sobre un recurs didàctic al voltant de l'excés d'informació que provoca en el receptor una incapacitat per a comprendre-la i assimilar-la, València, 6 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)