Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas

Data d'actualització: 06/04/2017 04:47:34

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 48298
Creator: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/48298_confpaulacarlino.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=confpaulacarlino.mp4&resource_id=48298" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/48298_confpaulacarlino.mp4" type="video/mp4">
</video>

Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment::Training of teachers
Description: Autor: Carlino, Paula ; Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas: cuestionando su transparencia para enfocarlas como herramientas de aprendizaje, objetos de enseñanza y problemas de investigación. Data: 2016. Resum: Conferència que analitza els mètodes que es duen a terme en les diverses assignatures per a l'assimilació dels coneixements didàctics i qüestiona la seua transparència com a eines d'aprenentatge, objectes d'ensenyament i problemes de recerca, València, 14 de desembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: lectura, escriptura, asignaturas, conferencia, investigación, aprendizaje, enseñanza, assignatures, eines,
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 625


No comments
related videos

Enllaços a MMedia de la Facultat de Magisteri - desembre 2019

Data: 2019. Resum: Llistat de enllaços audiovisuals de la Facultat de Magisteri a MMedia, el servidor multimèdia de la Universitat de València. Versió actualitzada fins a desembre de 2019. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Com crear preguntes d'opció múltiple en un banc de preguntes?

Autor: Pina, Tatiana ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de les opcions del banc de preguntes en l'Aula Virtual. Producció: Tatiana Pina

Sessió de comunicacións sobre innovació a Educació Primària

Autor: Henarejos, Isabel ; Cardona, Esther ; Coscollà, Inmaculada ; Gallardo, María ; Menchero, Gemma ; Jérez, María ; Sabater, Cristina ; Corral, María Pilar ; I Trobada d’experiències d’innovació, València, 29, 30 de juny i 1 de juliol. Data: 2017. Resum: Sessió de comunicacions al voltant de la innovació a Educació Primària. València, 29 de juny de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Taula rodona: treballar en l’ensenyament (borses de treball i oposicions)

Autor: Cardona, Beatriu ; Martínez, Rafael ; V Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2018. Data: 2018. Resum: Taula rodona sobre les opcions d'accés a treballar en l'ensenyament (borses i oposicions). Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Com comunicar el PLC. La importància dels espais virtuals

Autor: Lluch, Gemma ; V Jornades d'Experiències Plurilingües: El projecte lingüístic de centre (PLC): disseny, oportunitats i reptes, València, 25, 26 i 27 de setembre de 2017. Data: 2017. Resum: Conferència al voltant del projecte lingüístic i els espais virtuals, València, 27 de setembre de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)