Aprendiendo emocionarse con un itinerario didáctico: experiencia de una alumna del Máster de Investigación en Didáctica de las CC.SS.

Data d'actualització: 13/09/2016 04:24:49

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 46591
Creator: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/46591_apredienemoc.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=apredienemoc.mp4&resource_id=46591" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/46591_apredienemoc.mp4" type="video/mp4">
</video>

Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment::Training of teachers
Description: Autor: Sánchez, Laura ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Ciències Socials i Educació en Valors, centrada en l'experiència d'una alumna de màster, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: màster, ciències, socials, magisteri, hort, ieducarts, diversitat, jornades, innovació, estudiants, educació, valors, emocions, investigació, itinerari, didàctic,
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 369


No comments
related videos

Taula rodona sobre com accedir a treballar en l'ensenyament (borses de treball i oposicions)

Autor: Marín, Quique ; Garcia, Ferran ; IV Jornades de TFG. València, 1 i 2 de febrer de 2017. Data: 2017. Resum: Taula rodona sobre les opcions d'accés a treballar en l'ensenyament. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

¬°Aprendemos a lo grande!

Autor: Sanz, Esther ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència sobre l'aprenentatge 'a lo grande' d'una proposta didàctica, teatral i musical al voltant del personatge de Gulliver, València, 6 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Cloenda de les Jornades

Autor: Nicol√†s, Miquel ; Dev√≠s, Anna ; IV Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes: La integraci√≥ de lleng√ľes i continguts en una escola pluriling√ľe, Val√®ncia, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Cloenda de les IV Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes amb la participaci√≥ de les persones abans esmentades, Val√®ncia, 21 de setembre de 2016. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Usos de Blackboard Collaborate per al treball col·laboratiu i l'avaluació 1

Autor: Lizandra, Jorge ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant dels usos de Blackboard Collaborate per al treball col·laboratiu i l'avaluació (1): compartir contingut i enregistrar la sessió. Producció: Jorge Lizandra

Aprofundar a teoria, resgatar o sentido antropológico da História (escolar)

Autor: Grosso, Luís ; I Seminari Internacional Repensar la didàctica de les Ciències Socials, València, 30 de novembre i 1 de desembre de 2016. Data: 2016. Resum: Conferència de cloenda sobre el sentit antropològic de la Història, 1 de desembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)