El proceso de publicación en el entorno académico

Data d'actualització: 30/09/2019 03:07:14

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 55553
Creator: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/55553_aegstallerpublicar.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=aegstallerpublicar.mp4&resource_id=55553" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/55553_aegstallerpublicar.mp4" type="video/mp4">
</video>

Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment::Other
Description: Autor: Corbalán, Ana ; González-Allende, Iker ; Quispe-Agnoli, Rocío ; Selimov, Alexander ; XXIX Congreso Internacional de la Asociación de Estudios de Género y Sexualidades (AEGS), València, 17-20 de juliol de 2019. Data: 2019. Resum: Taula taller al voltant de la publicació acadèmica als Estats Units, la resta d'Amèrica i altres entorns, València, 18 de juliol de 2019. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: publlicación; creación; cultura; educación; mesa; taller; AEGS; congreso; internacional; estudios; género; sexualidades; USA; papers; artículos; articles;
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 345


No comments
related videos

Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas

Autor: Carlino, Paula ; Lectura y escritura con fines epist√©micos en las diversas asignaturas: cuestionando su transparencia para enfocarlas como herramientas de aprendizaje, objetos de ense√Īanza y problemas de investigaci√≥n. Data: 2016. Resum: Confer√®ncia que analitza els m√®todes que es duen a terme en les diverses assignatures per a l'assimilaci√≥ dels coneixements did√†ctics i q√ľestiona la seua transpar√®ncia com a eines d'aprenentatge, objectes d'ensenyament i problemes de recerca, Val√®ncia, 14 de desembre de 2016. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Historia, memoria y ense√Īanza de la historia reciente. Perspectivas desde el caso argentino

Autor: González, María Paula ; Seminari, València, 15 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Conferència al voltant de la memòria històrica recent a l'Argentina des de la perspectiva de l'educació. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La meua experiència en l’elaboració del TFG

Autor: Quintana, Alejandro ; Huerta, Pedro ; V Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2018. Data: 2018. Resum: Presentació d'un antic alumne sobre la seua experiència en l'elaboració del treball de fi de grau. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Experi√®ncies d'educaci√≥ multiling√ľe a l'escola (CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira)

Autor: Candel, Rosa ; Nicl√≥s, Susi ; Collado, Dolors ; III Jornades d'Experi√®ncies Pluriling√ľes: La integraci√≥ de lleng√ľes en l'educaci√≥ prim√†ria i secund√†ria, Val√®ncia, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Intervenci√≥ al voltant de les experi√®ncies d'educaci√≥ multiling√ľe al CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira, Val√®ncia, 15 de setembre de 2015. Producci√≥: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Storybird: recurso didáctico para desarrollar una visión crítica ante la infoxicación

Autor: Caro, Alejandro ; Verdeguer, Marlene ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència sobre un recurs didàctic al voltant de l'excés d'informació que provoca en el receptor una incapacitat per a comprendre-la i assimilar-la, València, 6 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)