¿Cómo editar y previsualizar un cuestionario en el Aula Virtual?

Data d'actualització: 04/05/2020 06:44:24

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 61683
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/61683_aeeditarcuest.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=aeeditarcuest.mp4&resource_id=61683" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/61683_aeeditarcuest.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores
Descripción: Autor: Esteve, Anna ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de l'edició i previsualització de qüestionaris en l'Aula Virtual. Producció: Anna Esteve
Etiquetas: videotutorial; tutorial; aula; virtual; magisteri; qüestionari; edició; previsualització;
Resolucion:  1920 x 1080  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 544


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

La meua experiència en l'elaboració del TFG

Autor: Fojas, Federico ; Rufes, Iris ; IV Jornades de TFG. València, 1 i 2 de febrer de 2017. Data: 2017. Resum: Presentació d'antics alumnes sobre la seua experiència en l'elaboració del treball de fi de grau. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Historia, memoria y enseñanza de la historia reciente. Perspectivas desde el caso argentino

Autor: González, María Paula ; Seminari, València, 15 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Conferència al voltant de la memòria històrica recent a l'Argentina des de la perspectiva de l'educació. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Los procesos de análisis y producción mediática y musical en 5º de Primaria: de la fértil huerta valenciana a la infertilidad del asfalto

Autor: Aleixandre, Mar ; Caro, Alejandro ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Educació Artística, centrada en la producció mediàtica i musical en 5è de Primària, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Gamificació i ruta literària

Autor: Fojas, Federico ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Llengua i Literatura, centrada en l'aplicació de la gamificació a una ruta literària, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Línies d’investigació per a l’elaboració del TFG en Didàctica de la Llengua i la Literatura

Autor: Devís, Anna ; Garcia-Raffi, Josep V. ; VI Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Xarrada sobre les opcions temàtiques de TFG des del departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)