ID: 43161
Creator: facmagisteri
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/43161_festasantjoan.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=festasantjoan.mp4&resource_id=43161" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/43161_festasantjoan.mp4" type="video/mp4">
</video>
Category: Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment::Training of teachers
Description: Autor: Oller, Alba ; Alemany, Arnau ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015.
Data: 2015.
Resum: Ponència sobre literatura i territori al voltant de la festa de Sant Joan, València, 6 de juliol de 2015.
Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: literatura; territori; Sant Joan; festes; aules; Magisteri; innovació; docent; jornades; llengua; experiències;
Resolution: 1920 x 1080
16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 503
Autor: Cantó, José ; Tuzón, Paula ; Fernández, Inmaculada ; I Congrés Investigació Educativa, València, del 12 al 15 de novembre de 2018. Data: 2018. Resum: Taula redona al voltant de la investigació en formació del professorat, en Educació Infantil i en Educació Especial, especialment des de la perspectiva de les ciències, València, 12 de novembre de 2018. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Gabaldón, Daniel ; VII Jornades TFG de la Facultat de Magisteri, 29 i 30 de gener de 2020. Data: 2020. Resum: Conferència sobre la relació de l'escola i el temps. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Sánchez, Laura ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Ciències Socials i Educació en Valors, centrada en l'experiència d'una alumna de mà ster, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Moya, Mónica ; Fita, Isabel ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Llengua i Literatura, centrada en Vicent Andrés Estellés, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Quintana, Alejandro ; Huerta, Pedro ; V Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2018. Data: 2018. Resum: Presentació d'un antic alumne sobre la seua experiència en l'elaboració del treball de fi de grau. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)