ID: 47339
Creador: facmagisteri
Categoría: Educación
Clasificación Unesco: LingüÃstica::LingüÃstica aplicada::Enseñanza de lenguas
Descripción: I Jornada Experiències de plurilingüisme a l’aula d’infantil, València, 8 de juny de 2013. Data: 2013. Resum: Els centres educatius del nostre paÃs han iniciat el camà d’un canvi
cap a un sistema educatiu plurilingüe. Aquest itinerari ha començat de la mà d’un decret inconcret en aspectes pedagògics pel que fa a la introducció d’una tercera llengua i incert respecte a l’ús i el foment de la llengua pròpia. És sabut que l’escola valenciana ha estat la introductora d’un seguit de prà ctiques escolars innovadores i, a hores d’ara, ben arrelades, que mostren que només és possible el plurilingüisme des del bilingüisme ben construït, plantejat des d’una metodologia d’immersió lingüÃstica i que té com a eix vertebrador el valencià .
És un fet que el col·lectiu d’ensenyants i els investigadors
universitaris continuem treballant per a fer possible una educació plurilingüe de qualitat. En aquest marc de treball i de compromÃs, s’inscriuen les activitats d’aquesta Jornada, adreçades fonamentalment a ensenyants d’educació infantil i estudiants interessats, amb propostes i reflexions sobre experiències d’aula en contextos significatius d’aprenentatge de llengües. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: jornada; jornades; plurilingüisme; magisteri; experiència; llengües; aula; infantil; primà ria; multilingüisme; inauguració; conferència; experiències;
Resolucion:
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: No asignada
Visitas: 172