I Seminari Internacional 'Repensar la didàctica de les Ciències Socials'

Data d'actualització: 25/01/2017 04:33:46

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 47777
Creator: facmagisteri RSS ruluises
Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment
Description: I Seminari Internacional 'Repensar la didàctica de les Ciències Socials': "El pes de la tradició, un obstacle per a una didàctica crítica de les Ciències Socials?", Facultat de Magisteri, Universitat de València, 30 de novembre i 1 de desembre de 2016. Aquestes jornades han estat organitzades pel grup de recerca 'El pes de la tradició com a explicació del fracàs escolar en Ciències Socials: rutines, pràctiques, i representacions', finançat per la Generalitat Valenciana. A més a més, compten amb la col·laboració del Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials, de la Facultat de Magisteri i del Vicerectorat de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa de la UV, així com també del projecte d'innovació educativa 'Teatres de la memòria escolar '. "El pes de la tradició, un obstacle per a una didàctica crítica de les Ciències Socials?" és la pregunta que marca el debat del I Seminari Internacional 'Repensar la didàctica de les Ciències Socials'. A més, al seminari es tracten els canvis i continuïtats en els currículums i llibres de text, així com també les memòries i representacions en la didàctica de les Ciències Socials, entre altres qüestions. Està especialment dirigit a estudiants de doctorat, màster i Grau interessats en la didàctica de les Ciències Socials i també al professorat de tots els nivells d'ensenyament, especialment de Ciències Socials, Geografia i Història.
Labels: ciències, socials, memòra, didàctica, crítica, tradició, seminari, internacional, conferència, taula, rodona, comunicacions, debat, visita, exposició,
Resolution:
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: No asignada
Visits: 23


No comments
related videos