Uso de la herramientas 'Socrative' en docencia presencial como elemento de ayuda para fomentar la participación

Data d'actualització: 01/12/2017 02:27:56

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 50154
Creator: cream RSS parsanve
Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Mathematics::Computer sciences::Informatics
Description: Autor: Ferrís, Ricardo; Fecha: 2017 Resumen: Ponencia a cargo de Ricardo Ferrís Castell (ETS d'Enginyeria, UV) en la que se explica que uno de los grandes problemas con los que nos enfrentamos en la docencia universitaria, especialmente en primeros cursos, es la falta de motivación, interés y participación de los alumnos en algunas asignaturas. Para tratar de resolver este problema se intenta buscar apoyo en la tecnología para introducir elementos diferenciadores que atraigan el interés del alumno hacia diferentes asignaturas en diferentes ámbitos como el uso de 'Socrative'. Producción: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie)
Labels: IIIJSVE, innovación educativa, Fomento de la participación, Socrative, Gamificación, clickers, votación electrónica
Resolution:  1920x1080  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 36

No comments
related videos

Digestió cel·lular

Autor: Albero, Clara; Ruiz, Anna; Data: 2016 Resum: La cèl·lula capta nutrients de l’exterior per diferents tipus endocitosi, en funció de la grandària i contingut (pinocitosi, fagocitosi o endocitosi mediada per receptor). En ocasions digerix components propis (autofàgia) per reciclar els seus components. Els productes continguts en les vesícules formades són digerits als lisosomes i els productes útils són reutilitzats i els altres acumulats a l’interior o expulsats per exocitosi. Producció: Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner (http://www.uv.es/cfq)

Valoració muscular del membre superior: Colze

Autors:Roig-Casasús, Sergio (coord.); Díaz-Díaz, Beatriz; Ruescas-Nicolau, Mª Arántzazu; Arnal Gómez, Anna; Data: 2016. Resum: Segon vídeo d'una sèrie de sis, en el qual es mostra com es realitza la valoració muscular del colze de forma correcta. Producció: Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner (http://www.uv.es/cfq).

Valoració muscular del membre inferior: Genoll

Autors: Roig-Casasús, Sergio (coord.); Díaz-Díaz, Beatriz; Ruescas-Nicolau, Mª Arántzazu; Arnal Gómez, Anna; Data: 2016. Resum: Cinquè vídeo d'una sèrie de sis, en el qual es mostra com es realitza la valoració muscular del genoll de forma correcta. Producció: Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner (http://www.uv.es/cfq).

Investigación Cualitativa y Documental Social: puntos en común y potencialidad de un encuentro (Parte 2)

Autor: Martínez Pérez, Ana Mercedes; Investigación Cualitativa y Documental Social; Valencia,23 de abril Data: 2012 Resum: Segunda parte de la conferencia de Ana Mercedes Martínez Pérez (profesora de Antropología de la Universidad Rey Juan Carlos). Seminario organizado por el Grupo de Innovación Docente Documedia. Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie) i el Centre de Recursos Educatius i Aprenentatge Multimèdia (http://cream.uv.es)

La evaluación de competencias en los proyectos de Innova Rel-lab (1ª taula rodona)

Autor: Calvo, Ricard; III Trobades d'Innovació Educativa de la UV; Fecha:2012-07-05 Resumen: Taula rodona dexperiències dinnovació educativa. Ponència a càrrec de Ricard Calvo Palomares (Universitat de València) en el marc de les III Trobades d'Innovació Educativa de la Universitat de València. Producción:CREAM (htto://cream.uv.es)-SFPIE (www.uv.es/sfpie)-VLC Campus