Experiències de tractament integrat de les llengües a partir del treball per projectes

Data d'actualització: 04/11/2016 04:41:56

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 47095
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/47095_tauladilluns19.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=tauladilluns19.mp4&resource_id=47095" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/47095_tauladilluns19.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Lingüística::Lingüística aplicada::Enseñanza de lenguas
Descripción: Autor: Galán, Vicent ; IV Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües i continguts en una escola plurilingüe, València, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Taula redona sobre les experiències del treball per projectes en el CEIP Sant Joan de Ribera (Alfara del Patriarca), CEIP Cervantes (Sueca), IES Jaume I - Sec. Clot del Moro (Sagunt) i en l'IES Joan Fuster (Sueca), València, 19 de setembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: treball; projectes; escola; continguts; jornades; experiències; plurilingües; integració; llengües; multilingüisme; valencià; castellà; anglès; taula; redona; ceip; ies;
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 778


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Sessió de comunicacións sobre innovació a Educació Infantil

Autor: Carbó, Liliana ; Donet, Estefania ; Burgos, María José ; de Vicente, Yolanda ; Cantó, José ; I Trobada d’experiències d’innovació, València, 29, 30 de juny i 1 de juliol. Data: 2017. Resum: Sessió de quatre comunicacions al voltant de la innovació a Educació Infantil. València, 29 de juny de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas

Autor: Carlino, Paula ; Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas: cuestionando su transparencia para enfocarlas como herramientas de aprendizaje, objetos de enseñanza y problemas de investigación. Data: 2016. Resum: Conferència que analitza els mètodes que es duen a terme en les diverses assignatures per a l'assimilació dels coneixements didàctics i qüestiona la seua transparència com a eines d'aprenentatge, objectes d'ensenyament i problemes de recerca, València, 14 de desembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La meua experiència en l'elaboració del TFG

Autor: Fojas, Federico ; Rufes, Iris ; IV Jornades de TFG. València, 1 i 2 de febrer de 2017. Data: 2017. Resum: Presentació d'antics alumnes sobre la seua experiència en l'elaboració del treball de fi de grau. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Historia, memoria y enseñanza de la historia reciente. Perspectivas desde el caso argentino

Autor: González, María Paula ; Seminari, València, 15 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Conferència al voltant de la memòria històrica recent a l'Argentina des de la perspectiva de l'educació. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Los procesos de análisis y producción mediática y musical en 5º de Primaria: de la fértil huerta valenciana a la infertilidad del asfalto

Autor: Aleixandre, Mar ; Caro, Alejandro ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Educació Artística, centrada en la producció mediàtica i musical en 5è de Primària, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)