The multiple forms of EFL education oppression in Spain, an how to overcome them through curriculum design and development

Data d'actualització: 01/03/2016 05:38:06

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 45162
Creator: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/45162_lvillacaAastfg.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=lvillacaAastfg.mp4&resource_id=45162" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/45162_lvillacaAastfg.mp4" type="video/mp4">
</video>

Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment::Training of teachers
Description: Autor: Villacañas, Luis S. ; III Jornades de TFG. València, 3 i 4 de febrer de 2016. Data: 2016. Resum: Conferència-taller en anglés sobre els problemes en l'educació en llengua estrangera en Espanya. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: villacañas, education, spain, efl, oppression, curriculum, design, development, research, innovation, english,
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: 1
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 674


No comments
related videos

Taula redona: Reptes i oportunitats de l'ensenyament plurilingüe a l'aula

Autor: Coscollà, Inma ; Botella, Dídac ; Espí, Ángeles ; Morte, Maribel ; Boscà, Maite ; Gascón, Adela ; Costa, Adela ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Taula redona al voltant de les experiències d'educació plurilingüe a diferents col·legis i instituts, València, 16 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Aprenentatge del nombre: ciència i art

Autor: Berjas, Pedro ; Cicle de conferències: Aproximació a les matemàtiques a infantil i primària. València, 8, 10, 22 i 30 de maig. Data: 2017. Resum: Aquesta conferència va dirigida a crear consciència de la importància que té basar-se en estudis i mètodes contrastats científicament, i que troben en el joc el millor aliat per a la pràctica docent. Tanmateix, destacar el potencial i la relació tan directa que té l'art amb les matemàtiques. València, 10 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La Xirivella de Muntaner

Autor: Alemany, Maria ; Bayarri, Helena ; Requena, Neus ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Llengua i Literatura, centrada en la Xirivella de Muntaner, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Reconquerint el Puig de Jaume I. Una ruta literària pel Puig de Santa Maria

Autor: Bolo, Laura ; Gutiérrez, Lia ; Saus, Anna ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència sobre una ruta literària pel Puig de Santa Maria, València, 6 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Investigació en materials curriculars i coneixement didàctic del contingut (II)

Autor: Martín, Antonio ; Gómez, Ángela ; Morón, Eva ; Gómez, Mª Begoña ; Garcia Raffi, Josep Vicent ; Saneleuterio, Elia ; Rodríguez, Carmen ; García Folgado, María José ; García Pastor, María Dolores ; I Congrés Investigació Educativa, València, del 12 al 15 de novembre de 2018. Data: 2018. Resum: Segona taula redona al voltant de la investigació en materials curriculars i continguts didàctics, València, 13 de novembre de 2018. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)