The multiple forms of EFL education oppression in Spain, an how to overcome them through curriculum design and development

Data d'actualització: 01/03/2016 05:38:06

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 45162
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/45162_lvillacaAastfg.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=lvillacaAastfg.mp4&resource_id=45162" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/45162_lvillacaAastfg.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: Villacañas, Luis S. ; III Jornades de TFG. València, 3 i 4 de febrer de 2016. Data: 2016. Resum: Conferència-taller en anglés sobre els problemes en l'educació en llengua estrangera en Espanya. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: villacañas, education, spain, efl, oppression, curriculum, design, development, research, innovation, english,
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: 1
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 715


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

El aprendizaje cooperativo por proyectos en educación musical universitaria: principios, planificación y exposición de experiencias

Autor: Adell Valero, José Rafael ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència al voltant de l'aprenentatge cooperatiu per projectes en l'educació musical universitària, València, 7 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Investigació i estudis de postgrau: com i per què seguir formant-se

Autor: Colomer, Juan Carlos ; V Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2018. Data: 2018. Resum: Xarrada sobre les opcions formatives després de finalitzar el grau. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Taula redona sobre el TILC

Autor: Coscollà, Inma ; Solbes, Jordi ; Huerta, Pedro ; Peiró, Carme ; Martínez Bonafé, Àngels ; García Pastor, Marula ; IV Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües i continguts en una escola plurilingüe, València, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Taula redona sobre el TILC segons l'experiències de professorat de Magisteri de diferents didàctiques, València, 20 de setembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La igualtat de gènere i la diversitat com a temàtiques de TFG

Autor: Oltra, Miquel A. : Pardo, Rosa ; VI Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Xarrada sobre la igualtat de gènere i la diversitat com a temàtica de TFG. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La necessitat de transformació de l'Educació Infantil

Autor: Ferri, Gino ; Compartir i Créixer. I Jornades d'intercanvi d'experiències a l'Educació Infantil, València, 2 i 3 de maig de 2017. Data: 2017. Resum: Ponència al voltant dels canvis necessaris per a la transformació de l'Educació Infantil, València, 2 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)