El plaer de llegir

Data d'actualització: 09/12/2016 08:19:10

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 47336
Creator: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/47336_expplaerllegir.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=expplaerllegir.mp4&resource_id=47336" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/47336_expplaerllegir.mp4" type="video/mp4">
</video>

Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Linguistics::Applied linguistics::Teaching of languages
Description: Autor: Mas, Begoña ; Ibàñez, Pepa ; I Jornada Experiències de plurilingüisme a l’aula d’infantil, València, 8 de juny de 2013. Data: 2013. Resum: Experiència de L'Horta sobre com portar a terme l’aprenentatge de la lectura en Infantil. Incloent-hi dos blocs: d’una banda l’ús funcional, mostrant els recursos que es tenen a l’aula i, de l’altra, la lectura com a font de plaer. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: jornada; jornades; infantil; plurilingüisme; magisteri; experiències; llengües; primària; multilingüisme; lectura; aprenentatge; recursos;
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 505


No comments
related videos

Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas

Autor: Carlino, Paula ; Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas: cuestionando su transparencia para enfocarlas como herramientas de aprendizaje, objetos de enseñanza y problemas de investigación. Data: 2016. Resum: Conferència que analitza els mètodes que es duen a terme en les diverses assignatures per a l'assimilació dels coneixements didàctics i qüestiona la seua transparència com a eines d'aprenentatge, objectes d'ensenyament i problemes de recerca, València, 14 de desembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Educar en nous models de relacions igualitàries: noves masculinitats alternatives (NAM) en les aules d'infantil i primària

Autor: Chofre, José Luis ; Lluch, Pablo ; Legorburo, Guillermo ; Data: 2019. Resum: Conferència i diàleg al voltant de les noves masculinitats alternatives en les aules d'infantil i primària. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Taula rodona sobre com accedir a treballar en l'ensenyament (borses de treball i oposicions)

Autor: Marín, Quique ; Garcia, Ferran ; IV Jornades de TFG. València, 1 i 2 de febrer de 2017. Data: 2017. Resum: Taula rodona sobre les opcions d'accés a treballar en l'ensenyament. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Un bes als peus del skyline entre línies i punts

Autor: Piquer, Paula ; López, Cristina ; Beltrán, María ; Santarrufina, M. Carmen ; Sarrió, Laura ; Barjola, Esther ; Pascual, Marina ; Bas, Eva ; Martínez, Inma ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència sobre una proposta didàctica i artística, València, 6 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Del jo al nosaltres. Peripècies grupals en la infància primerenca

Autor: Díez, Mª Carmen ; V Jornades d'Investigació, Innovació i Bones Pràctiques en Educació Infantil, València, 3 i 4 de juliol de 2018. Data: 2018. Resum: Conferència al voltant de les peripècies grupals en infantil, València, 3 de juliol de 2018. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)