Documental 'La escuela gris'. Metodología y enfoque psicopedagógico en la materia de Geografía e Historia

Data d'actualització: 13/09/2016 04:49:12

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 46595
Creator: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/46595_documescgris.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=documescgris.mp4&resource_id=46595" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/46595_documescgris.mp4" type="video/mp4">
</video>

Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment::Training of teachers
Description: Autor: Lloret, Neus ; Gil, África ; Jiménez, David ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Ciències Socials i Educació en Valors, centrada en l'ús del documental com a ferramenta didàctica, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: geografía, historia, hort, documenta, escuela, gris, metodología, materia, hort, jornades, ieducarts, ciències, socials, educació, valors, magisteri, pedagogía, psicopedagogía,
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 483


No comments
related videos

Ensenyament i aprenentatge informats per l'evidència científica

Autor: Ruiz, Héctor ; Sessió de presentació del MUIDE. Data: 2021. Resum: Sessió de presentació del Màster Universitari en Investigació en Didàctiques Específiques (MUIDE) sobre l'aplicació de l'evidència científica en l'ensenyament i l'aprenentatge. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Taula redona sobre el TILC

Autor: Coscollà, Inma ; Solbes, Jordi ; Huerta, Pedro ; Peiró, Carme ; Martínez Bonafé, Àngels ; García Pastor, Marula ; IV Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües i continguts en una escola plurilingüe, València, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Taula redona sobre el TILC segons l'experiències de professorat de Magisteri de diferents didàctiques, València, 20 de setembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La alfabetización mediática en el contexto de la huerta de Valencia

Autor: Caro, Alejandro ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Llengua i Literatura, centrada en l'alfabetització mediàtica en el context de l'horta valenciana, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Experiències de tractament integrat de les llengües a partir del treball per projectes

Autor: Galán, Vicent ; IV Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües i continguts en una escola plurilingüe, València, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Taula redona sobre les experiències del treball per projectes en el CEIP Sant Joan de Ribera (Alfara del Patriarca), CEIP Cervantes (Sueca), IES Jaume I - Sec. Clot del Moro (Sagunt) i en l'IES Joan Fuster (Sueca), València, 19 de setembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

El plaer de llegir

Autor: Mas, Begoña ; Ibàñez, Pepa ; I Jornada Experiències de plurilingüisme a l’aula d’infantil, València, 8 de juny de 2013. Data: 2013. Resum: Experiència de L'Horta sobre com portar a terme l’aprenentatge de la lectura en Infantil. Incloent-hi dos blocs: d’una banda l’ús funcional, mostrant els recursos que es tenen a l’aula i, de l’altra, la lectura com a font de plaer. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)