Yturralde, cartografies del sublim

Data d'actualització: 22/11/2016 11:56:30

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 47253
Creator: MORET ALFONSO, MARIA RAQUEL RSS moret
URL: https://mmedia.uv.es/html5/u/mo/moret/47253_yturraldecapsula.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=moret&path=/&name=yturraldecapsula.mp4&resource_id=47253" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/u/mo/moret/47253_yturraldecapsula.mp4" type="video/mp4">
</video>

Category: Art RSS Art
Clasification Unesco: Sciences of arts and letters::Fine arts theory, analysis and criticism::Fine art aesthetics
Description: El catedràtic d'Estètica Romà de la Calle parla al voltant de l'artista Yturralde. Exposició "Yturralde. Cartografies del sublim".
Labels: Yturralde
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: No asignada
Visits: 953


No comments
related videos

Escenes educatives del passat i d'avui

Video d'escenes educatives del passat i d'avui realitzat amb motiu de l'exposició "Escoles i mestres. Dos segles d'història i memòria a València"

Juan Cuéllar. Distopia intermedial, 2018

Vídeo editat a propòsit de l'exposició "Distopia. Juan Cuéllar". 8 min. Vicente Pla i Javier Sáez.

Distancia social

Autogravació per al treball "Coronarisis i cultura: propostes de creadors valencians"

El Piano

El piano ocupa un lloc central en una gran part de les creacions musicals, escèniques, performístiques i filmogràfiques de Carles Santos. El piano, a banda de ser l'instrument amb el qual interpreta i compon, adquireix una dimensió com a objecte fetitxe i referent permanent de la seua trajectòria creativa.

La soledat de la màscara

Paco Berdonces ens convida a reflexionar al voltant d’una nova manera de mirar, nascuda de la "necessitat d’un nou pensament des del qual puguem posar límit al nostre deliri tecnocràtic i a la devastació, i doncs, a nosaltres mateixos; aquesta feina titànica haurà de començar per la consecució d’una nova manera de mirar –i per tant, de reconèixer– cap a l’objectiu de trencar la gàbia on ens trobem atrapats".