Taula redona sobre les aportacions cognitivesa l'ensenyament de la gramàtica

Data d'actualització: 20/04/2016 09:39:03

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 45356
Creador: facmagisteri RSS clatorrc
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/45356_taula29.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=clatorrc&path=/facmagisteri/&name=taula29.mp4&resource_id=45356" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/45356_taula29.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Lingüística::Lingüística aplicada::Enseñanza de lenguas
Descripción: Autor:Comajoan,Llorenç; Cuenca, M. Josep; Castañeda, Alejandro; Zayas, Felipe ; II International Conference on Teaching Grammar. València, 27-29 de gener de 2016. Data: 2016. Resum: Inauguració i conferència inaugural del II Congrés Internacional sobre l'Ensenyament de la Gramàtica. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: grammar teaching; foreign languages; learning; language teaching; focus on form; linguistic awareness; metalinguistic activity; history of grammar teaching
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 1252


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Ciutat i geografia literària

I Congrés geografies literàries, conferència d' Àlvar Monferrer, escriptor

El dibuix com a arma d'ensenyament

Autor: Capdevila, Roser; València, 20 d'octubre de 2015. Data: 2015. Resum: Xerrada a càrrec de Roser Capdevila. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La investigación - acción educativa según Lawrence Stenhouse: un paradigma para el TFG

Autor: Villacañas, Luís ; V Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2018. Data: 2018. Resum: Conferència sobre la investigació-acció educativa i el treball de fi de grau. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Plenàries

I Congrés Geografies Literàries, Alexandre Bataller, Universitat de València

Paral·lelismes entre la Lomce i el No Children Left Behind nord-americà: crònica d'una mort anunciada

Autor: Barberá, Óscar; García, Vicent; Hernández, Francesc J. Data: 2013. Resum: Taula redona sobre les similituds entre la LOMCE i el No Children Left Behind nord-americà. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)