Pensamiento histórico y competencias de formación docente en Educación Primaria

Data d'actualització: 29/04/2022 09:56:06

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 73613
Creador: facmagisteri RSS clatorrc
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/73613_nancymmedia.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=clatorrc&path=/facmagisteri/&name=nancymmedia.mp4&resource_id=73613" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/73613_nancymmedia.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores
Descripción: Autor: Palacios, Nancy ; I Jornades Internacionals d'investigació i innovació docent. Facultat de Magisteri, 29, 30 i 31 de març de 2022. Data: 2022. Resum: Conferència sobre competències en formació docent i pensament històric. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: competencias; formación; dcente
Resolucion:  1920 x 1080  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 370


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Ciutat i geografia literària

I Congrés geografies literàries, conferència d' Àlvar Monferrer, escriptor

El dibuix com a arma d'ensenyament

Autor: Capdevila, Roser; València, 20 d'octubre de 2015. Data: 2015. Resum: Xerrada a càrrec de Roser Capdevila. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La investigación - acción educativa según Lawrence Stenhouse: un paradigma para el TFG

Autor: Villacañas, Luís ; V Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2018. Data: 2018. Resum: Conferència sobre la investigació-acció educativa i el treball de fi de grau. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Plenàries

I Congrés Geografies Literàries, Alexandre Bataller, Universitat de València

Paral·lelismes entre la Lomce i el No Children Left Behind nord-americà: crònica d'una mort anunciada

Autor: Barberá, Óscar; García, Vicent; Hernández, Francesc J. Data: 2013. Resum: Taula redona sobre les similituds entre la LOMCE i el No Children Left Behind nord-americà. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)