Como promover el aprendizaje profundo y significativo

Data d'actualització: 03/12/2014 01:15:17

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 40839
Creador: facmagisteri RSS clatorrc
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/40839_kbain.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=clatorrc&path=/facmagisteri/&name=kbain.mp4&resource_id=40839" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/40839_kbain.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía
Descripción: Autor: Bain, Kenneth. Data: 2014. Resum: Seminari d'intercanvi d'impressions sobre l'aprenentatge, amb el Doctor "Honoris Causa" de la Universitat de València. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: educación; deep learning; teacher training; Ken Bain; education
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: 1
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 1122


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Ciutat i geografia literària

I Congrés geografies literàries, conferència d' Àlvar Monferrer, escriptor

El dibuix com a arma d'ensenyament

Autor: Capdevila, Roser; València, 20 d'octubre de 2015. Data: 2015. Resum: Xerrada a càrrec de Roser Capdevila. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La investigación - acción educativa según Lawrence Stenhouse: un paradigma para el TFG

Autor: Villacañas, Luís ; V Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2018. Data: 2018. Resum: Conferència sobre la investigació-acció educativa i el treball de fi de grau. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Plenàries

I Congrés Geografies Literàries, Alexandre Bataller, Universitat de València

Paral·lelismes entre la Lomce i el No Children Left Behind nord-americà: crònica d'una mort anunciada

Autor: Barberá, Óscar; García, Vicent; Hernández, Francesc J. Data: 2013. Resum: Taula redona sobre les similituds entre la LOMCE i el No Children Left Behind nord-americà. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)