ID: 41607
Creador: facmagisteri
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/41607_ccaurin.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=clatorrc&path=/facmagisteri/&name=ccaurin.mp4&resource_id=41607" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/41607_ccaurin.mp4" type="video/mp4">
</video>
Categoría: Educación
Clasificación Unesco: PedagogÃa::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: CaurÃn, Carlos ; II Jornades de TFG. València, 3 i 4 de març de 2015.
Data: 2015.
Resum: Conferència del professor Carlos CaurÃn sobre el treball de Fi de Grau .
Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: educació, formació mestres, formació professorat, Carlos Caurin, treball fi de grau
Resolucion: 1280 x 720
16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 1253
Autor: MÃnguez-López, Xavier; Jornades d'educació per al desenvolupament i la ciutadania global, 22 i 23 de juliol de 2021. Data: 2021. Resum: Conferència sobre la comprensió de la interculturalitat en l'educació per al desenvolupament i la ciutadania. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Villacañas, LuÃs ; Reyes, AgustÃn ; I Jornades Treball Final de Grau. València, 2-3 abril de 2014. Data: 2014. Resum: Ponència sobre el marc teòric i la metodologia del TFG i sobre la necessitat de unir la investigació i la docència. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri).
I Congrés geografies literàries, conferència d' Àlvar Monferrer, escriptor
Autor: McRae, John. ; 2nd International Conference Teaching Literature in English for young learners. València, 14 i 15 de maig de 2015. Data: 2015. Resum: Plenary conference. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Agulló, Carmen ; VI Jornades d'Investigació, Innovació i Bones Prà ctiques en Educació Infantil, València, 2 i 3 de juliol de 2019. Data: 2019. Resum: Taller sobre història de l'Educació Infantil, València, 2 de juliol de 2019. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)