Edublogs y aprendizaje colaborativo

Data d'actualització: 28/02/2014 12:51:01

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 36671
Creator: cream RSS carmurma
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/cream/36671_MolinaAlventosa.mp4
Embed code:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=carmurma&path=/cream/V_trobades_inno/dimecres/taula_ii/&name=MolinaAlventosa.mp4&resource_id=36671" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/cream/36671_MolinaAlventosa.mp4" type="video/mp4">
</video>

Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy
Description: Autor: Alventosa, Molina; V Trobades d'Innovació Educativa. Valencia, 29-30 de Gener de 2014 Data: 2014 Resum: Ponencia de Molina Alventosa sobre su proyecto de innovación educativa en el marco de las V Trobades d'Innovació Educativa, celebrado en Valencia los días 29-30 de Enero de 2014; Producció:SFPIE (www.uv.es/sfpie)-VLC Campus;
Labels: V Trobades; sfpie;innoedu5;edublogs
Resolution:  1920 x 1080  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - SinObraDerivada (by-nc-nd)
Visits: 412


No comments
related videos

Making Visible What Was Invisible: a Task for Historians? Arsenic and Farm Workers Health in France 1890s - 1960s

Autor: Jas, Nathalie; Cicle de Conferències Atmosferes Tòxiques: "Making Visible What Was Invisible: a Task for Historians? Arsenic and Farm Workers Health in France 1890s - 1960s", organitzat pel Institut d' Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero; Resum: El seminari aborda l'exposició dels agricultors francesos als compostos d'arsènic usats en l'agricultura com a insecticides entre els anys 1890 i 1960. Diferents recerques històriques, dutes a terme en la dècada dels 80 del segle passat, van permetre, per un part, confirmar els efectes nocius d'aquesta pràctica sobre la salut humana i, per una altra, analitzar de quina manera van poder romandre invisibles, socialment, aquests problemes durant dècades. Data:2013 Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa de la UV (www.uv.es/sfpie)

Conferencia: Finding the Voice of Change: Story and Participatory Media from the Arab Spring to Occupy Wall Street

Autor: Lambert, Joe; Relato digital Storytelling, Valencia 21-23 Marzo de 2012. Fecha: 2012 Resumen: Conferencia titulada "Finding the Voice of Change: Story and Participatory Media from the Arab Spring to Occupy Wall Street" a cargo de Joe Lambert, Center for Digital Story Telling (CDS) - Executive Director, USA. Producción: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa de la Universitat de València (SFPIE). Centre de Recursos Educatius i Aprenentatge Multimèdia de la UV (CREAM). (www.uv.es/sfpie) (http://cream.uv.es)

P-9:Surfactante Azul Metileno

Autor: Cervera, M Luisa; Morales, Ángel; Laboratorio de Química Analítica I - Práctica 9: Determinación de Surfactantes Aniónicos en un detergente líquido mediante extracción de un par iónico con azul de metileno y colorimetría (Método MBAS); Fecha:2012 Resumen: Extracción líquido-líquido con Cloroformo. Práctica llevada a cabo por el grupo Solinquiana (http://www.uv.es/solinqui/) Producción: SFPIE (www.uv.es/sfpie)- VLC Campus.

Ruta literària i historicoartística guiada per la ciutat de València: "Les llegendes de la ciutat de València" (Part 3)

Autor: Gómez Labrado, Víctor ; I Congrés Geografies Literàries. València, 24-25 d'Abril de 2012 Fecha: 2012 Resum: En el marc del I Congrés Geografies Literàries celebrat a la Facultat de Magisteri de la Universitat de València, l'escriptor Víctor Gómez Labrado fa una una ruta guiada pel centre històric de la ciutat de València basada en curiositats, mites i llegendes. En aquest vídeo es presenta la llegenda del Diable del Socors; Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie) i el Centre de Recursos Educatius i Aprenentatge Multimèdia (http://cream.uv.es)

P-3: Cu-Zn Laton

Autor: Morales, Ángel; Cervera, M Luisa; Título: Laboratorio de Química Analítica I - Práctica 3: Volumetrías redox y de de formación de complejos: Determinación Iodométrica de Cu y Complexométrica de Cu y Zn en Latón; Fecha:2012 Resumen: Valoración conjunta de Cy y Zn, y valoración de Zn tras el enmascaramiento del Cu como CuI. Patrones primarios iodato de potasio y zinc metalico. Práctica llevada a cabo por el grupo Solinquiana (http://www.uv.es/solinqui/)Producción: SFPIE (www.uv.es/sfpie)- VLC Campus.