Com crear restriccions d'accés als recursos o activitats en funció del grup?

Data d'actualització: 23/09/2020 03:50:53

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 64823
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/64823_tutorialrestriccions.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=tutorialrestriccions.mp4&resource_id=64823" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/64823_tutorialrestriccions.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: Pina, Tatiana ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de les restriccions d'accés en l'Aula Virtual. Producció: Tatiana Pina
Etiquetas: magisteri; aula; virtual; restriccions; accés; tutorial; videotutorial;
Resolucion:  1920 x 1080  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 503


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Com crear grups en l'Aula Virtual?

Autor: Pina, Tatiana ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de la creació de grups en l'Aula Virtual. Producció: Tatiana Pina

Taula redona: Reptes i oportunitats de l'ensenyament plurilingüe a l'aula

Autor: Coscollà, Inma ; Botella, Dídac ; Espí, Ángeles ; Morte, Maribel ; Boscà, Maite ; Gascón, Adela ; Costa, Adela ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Taula redona al voltant de les experiències d'educació plurilingüe a diferents col·legis i instituts, València, 16 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

¿Cómo crear un cuestionario en el Aula Virtual?

Autor: Esteve, Anna ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de la creació de qüestionaris en l'Aula Virtual. Producció: Anna Esteve

Opacitat o transparència? Estratègies plurilingües per a la classe EN anglès

Autor: Martí, Otília ; IV Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües i continguts en una escola plurilingüe, València, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Conferència sobre les estratègies plurilingües per a les classes EN anglès, València, 21 de setembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Mesas de creadorAS: Creación intelectual

Autor: Morote, Pascuala ; Rodríguez Magda, Rosa Mª ; XXIX Congreso Internacional de la Asociación de Estudios de Género y Sexualidades (AEGS), València, 17-20 de juliol de 2019. Data: 2019. Resum: Taula de dues ponències, una al voltant de la literatura de tradició oral i un altra a propòsit del concepte de transmodernitat i les seues implicacions, València, 18 de juliol de 2019. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)