ID: 57804
Creador: facmagisteri 
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/57804_quehacertfg.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=quehacertfg.mp4&resource_id=57804" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/57804_quehacertfg.mp4" type="video/mp4">
</video>
Categoría: Educación

Clasificación Unesco: PedagogÃa::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: Ferrando, Irene ; López, Emilia ; Mañá, Amelia ; Plá, Marta ; Sanz, MarÃa Teresa ; Vargas, Cristina ; VII Jornades TFG de la Facultat de Magisteri, 29 i 30 de gener de 2020. Data: 2020. Resum: Conferència sobre l'elaboració del TFG. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: jornades; TFG; magisteri; educació; grau; tècniques; anàlisi; estadístic;
Resolucion:
1280 x 720
16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial (by-nc)a
Visitas: 4031
Autor: Pina, Tatiana ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de la creació de grups en l'Aula Virtual. Producció: Tatiana Pina
Autor: Mira, Arnaldo ; Segura, Ricard ; MartÃ, Susana MarÃa ; MartÃnez, MarÃa ; Ruiz, Francesc ; I Trobada d’experiències d’innovació, València, 29, 30 de juny i 1 de juliol. Data: 2017. Resum: Sessió de comunicacions al voltant de la innovació a Educació Secundà ria. València, 30 de juny de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Bosque, Ignacio ; Camps, Anna ; II International Conference on Teaching Grammar. València, 27-29 de gener de 2016. Data: 2016. Resum: Dià leg sobre l'ensenyament de la gramà tica entre Ignacio Bosque (RAE / UCM) i Anna Camps (GREAL / UAB). Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Berjas, Pedro ; Cicle de conferències: Aproximació a les matemà tiques a infantil i primà ria. València, 8, 10, 22 i 30 de maig. Data: 2017. Resum: Aquesta conferència va dirigida a crear consciència de la importà ncia que té basar-se en estudis i mètodes contrastats cientÃficament, i que troben en el joc el millor aliat per a la prà ctica docent. Tanmateix, destacar el potencial i la relació tan directa que té l'art amb les matemà tiques. València, 10 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Esteve, Anna ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de la creació de qüestionaris en l'Aula Virtual. Producció: Anna Esteve