Los procesos de análisis y producción mediática y musical en 5º de Primaria: de la fértil huerta valenciana a la infertilidad del asfalto

Data d'actualització: 12/09/2016 08:20:07

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 46587
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/46587_procanalis.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=procanalis.mp4&resource_id=46587" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/46587_procanalis.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: Aleixandre, Mar ; Caro, Alejandro ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Educació Artística, centrada en la producció mediàtica i musical en 5è de Primària, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: horta, intevenció, asfalt, fèrtil, educació, artística, innovació, hort, ieducarts, jornades, magisteri, estudiants, diversitat, primària,
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 854


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Inauguració de les Jornades

Autor: Hurtado, Amparo; Estrela, Mar; García, Diego; Cantó, José; I Jornades Internacionals d'Investigació i Innovació docent. Facultat de Magisteri, 29, 30 i 31 de març de 2022. Data: 2022. Resum: Inauguració de les Jornades. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Com comunicar el PLC. La importància dels espais virtuals

Autor: Lluch, Gemma ; V Jornades d'Experiències Plurilingües: El projecte lingüístic de centre (PLC): disseny, oportunitats i reptes, València, 25, 26 i 27 de setembre de 2017. Data: 2017. Resum: Conferència al voltant del projecte lingüístic i els espais virtuals, València, 27 de setembre de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Usos de Blackboard Collaborate per al treball col·laboratiu i l'avaluació 2

Autor: Lizandra, Jorge ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant dels usos de Blackboard Collaborate per al treball col·laboratiu i l'avaluació (2): xat, rols, grups, sondejos i els informes de sessió. Producció: Jorge Lizandra

TALLER-1: Inteligencia Emocional para personas en riesgo de exclusión y vulnerabilidad

Autor: Madero, Loles ; Jornades d'Educació per al Desenvolupament i la Ciutadania Global, 22 i 23 de juliol de 2021. Data: 2021. Resum: Primera part del taller sobre intel·ligència emocional i persones en risc d'exclusió (Taller-1, dia 22 de juliol). Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Experiències d'educació multilingüe a l'escola (IES Andreu Sempere d'Alcoi)

Autor: Martínez, Jesús ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Intervenció al voltant de les experiències d'educació multilingüe a l'institut IES Andreu Sempere d'Alcoi, València, 15 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)