ID: 47777
Creador: facmagisteri
Categoría: Educación
Clasificación Unesco: PedagogÃa::Preparación y empleo de profesores
Descripción: I Seminari Internacional 'Repensar la didà ctica de les Ciències Socials': "El pes de la tradició, un obstacle per a una didà ctica crÃtica de les Ciències Socials?", Facultat de Magisteri, Universitat de València, 30 de novembre i 1 de desembre de 2016.
Aquestes jornades han estat organitzades pel grup de recerca 'El pes de la tradició com a explicació del fracà s escolar en Ciències Socials: rutines, prà ctiques, i representacions', finançat per la Generalitat Valenciana. A més a més, compten amb la col·laboració del Departament de Didà ctica de les Ciències Experimentals i Socials, de la Facultat de Magisteri i del Vicerectorat de PolÃtiques de Formació i Qualitat Educativa de la UV, aixà com també del projecte d'innovació educativa 'Teatres de la memòria escolar '.
"El pes de la tradició, un obstacle per a una didà ctica crÃtica de les Ciències Socials?" és la pregunta que marca el debat del I Seminari Internacional 'Repensar la didà ctica de les Ciències Socials'.
A més, al seminari es tracten els canvis i continuïtats en els currÃculums i llibres de text, aixà com també les memòries i representacions en la didà ctica de les Ciències Socials, entre altres qüestions.
Està especialment dirigit a estudiants de doctorat, mà ster i Grau interessats en la didà ctica de les Ciències Socials i també al professorat de tots els nivells d'ensenyament, especialment de Ciències Socials, Geografia i Història.
Etiquetas: ciències, socials, memòra, didà ctica, crÃtica, tradició, seminari, internacional, conferència, taula, rodona, comunicacions, debat, visita, exposició,
Resolucion:
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: No asignada
Visitas: 25