Aprenentatge del nombre: ciència i art

Data d'actualització: 12/06/2017 06:04:47

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 48692
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/48692_pedroberjas.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=pedroberjas.mp4&resource_id=48692" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/48692_pedroberjas.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: Berjas, Pedro ; Cicle de conferències: Aproximació a les matemàtiques a infantil i primària. València, 8, 10, 22 i 30 de maig. Data: 2017. Resum: Aquesta conferència va dirigida a crear consciència de la importància que té basar-se en estudis i mètodes contrastats científicament, i que troben en el joc el millor aliat per a la pràctica docent. Tanmateix, destacar el potencial i la relació tan directa que té l'art amb les matemàtiques. València, 10 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: matemàtiques; primària; infantil; nombre; càlcul; conferències; ciència; art; ,
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 942


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

TALLER-1: Inteligencia Emocional para personas en riesgo de exclusión y vulnerabilidad

Autor: Madero, Loles ; Jornades d'Educació per al Desenvolupament i la Ciutadania Global, 22 i 23 de juliol de 2021. Data: 2021. Resum: Primera part del taller sobre intel·ligència emocional i persones en risc d'exclusió (Taller-1, dia 22 de juliol). Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La alfabetización mediática en el contexto de la huerta de Valencia

Autor: Caro, Alejandro ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Llengua i Literatura, centrada en l'alfabetització mediàtica en el context de l'horta valenciana, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Taula redona: Reptes i oportunitats de l'ensenyament plurilingüe a l'aula

Autor: Coscollà, Inma ; Botella, Dídac ; Espí, Ángeles ; Morte, Maribel ; Boscà, Maite ; Gascón, Adela ; Costa, Adela ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Taula redona al voltant de les experiències d'educació plurilingüe a diferents col·legis i instituts, València, 16 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Taula redona: Experiències d'innovació a l'Educació Infantil

Autor: Benavent, María; Mora, Raquel ; Cebrián, Carlos ; Montes, Cecilia; Mollà, Enriqueta ; I Jornades Internacionals d'Investigació i Innovació docent. Facultat de Magisteri, 29, 30 i 31 de març de 2022. Data: 2022. Resum: Experiències d'innovació en Educació Infantil. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Les abelles

Autor: Gómez, Diego ; De la Asunción, Loles ; Huguet, Tona ; I Jornada Experiències de plurilingüisme a l’aula d’infantil, València, 8 de juny de 2013. Data: 2013. Resum: Experiència de La Ribera al voltant del treball a les aules d'Infantil a partir del projecte com eina vertebradora de l'aprenentatge de llengües. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)