Historia, memoria y enseñanza de la historia reciente. Perspectivas desde el caso argentino

Data d'actualització: 24/01/2019 03:22:35

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 53167
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/53167_memoriaargentina.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=memoriaargentina.mp4&resource_id=53167" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/53167_memoriaargentina.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Teoría y métodos educativos
Descripción: Autor: González, María Paula ; Seminari, València, 15 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Conferència al voltant de la memòria històrica recent a l'Argentina des de la perspectiva de l'educació. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: conferència; seminari; memòria; història; Argentina; dictadura; educació; estudis; ciències; socials;
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 710


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Com crear grups en l'Aula Virtual?

Autor: Pina, Tatiana ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de la creació de grups en l'Aula Virtual. Producció: Tatiana Pina

¿Cómo crear un cuestionario en el Aula Virtual?

Autor: Esteve, Anna ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de la creació de qüestionaris en l'Aula Virtual. Producció: Anna Esteve

Com crear restriccions d'accés als recursos o activitats en funció del grup?

Autor: Pina, Tatiana ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de les restriccions d'accés en l'Aula Virtual. Producció: Tatiana Pina

Opacitat o transparència? Estratègies plurilingües per a la classe EN anglès

Autor: Martí, Otília ; IV Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües i continguts en una escola plurilingüe, València, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Conferència sobre les estratègies plurilingües per a les classes EN anglès, València, 21 de setembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Jornades d'investigació educativa de la Facultat de Magisteri 2019, dia 31 vesprada

Autor: Bel Martínez, Juan Carlos; Colomer Rubio, Juan Carlos; Sanjosé, Vicente; Gómez Ferragud, Carlos B.; Morón Olivares, Eva; Gómez, Ángela; Jornades d'investigació educativa de la Facultat de Magisteri, 28-31 d'octubre de 2019. Data: 2019. Resum: Conferències sobre investigació educativa en didàctiques específiques. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)