ID: 36172
Creador: lite
Categoría: Sin categorizar
Clasificación Unesco: Sin categorizar
Descripción:
Etiquetas:
Resolucion:
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: No asignada
Visitas: 0
Autor: Aubanell, Pou, Anton ; Cicle de conferències : Aproximació a les matemà tiques a infantil i primà ria. València, 8, 10, 22, 30 de maig. Data: 2017. Resum: En els records escolars de molts conciutadans nostres les matemà tiques encara “viuen†a les pissarres i en els quadernets d’exercicis plens de nombres i fórmules. Tanmateix les matemà tiques són un territori meravellós que pot ser explorat i descobert a través de l’experiència més directa, tocant, veient, vivint, experimentant i descobrint. València, 30 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Barberá, Óscar; GarcÃa, Vicent; Hernández, Francesc J. Data: 2013. Resum: Taula redona sobre les similituds entre la LOMCE i el No Children Left Behind nord-americà . Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Gabaldón, Daniel ; VIII Jornades TFG de la Facultat de Magisteri, 3 i 4 de febrer de 2021. Data: 2021. Resum: Conferència sobre la relació de l'escola i el temps. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor:Comajoan,Llorenç; Cuenca, M. Josep; Castañeda, Alejandro; Zayas, Felipe ; II International Conference on Teaching Grammar. València, 27-29 de gener de 2016. Data: 2016. Resum: Inauguració i conferència inaugural del II Congrés Internacional sobre l'Ensenyament de la Gramà tica. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Moreno, Vicent ; Alonso, Pedro LuÃs ; Miralles, Vicent ; Monfort, Manuel Data:2014. Resum: Taula redona amb represenats de FAPA-València, Escola Valenciana i la Facultat de Magisteri de la UV. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)