Data d'actualització: 18/12/2013 12:38:27

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo
 

ID: 36172
Creador: lite RSS clatorrc

Categoría: Sin categorizar RSS Sin categorizar
Clasificación Unesco: Sin categorizar
Descripción:
Etiquetas:
Resolucion:
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: No asignada
Visitas: 0


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

L'escriptura acadèmica...

Autor: Reyes, Agustín ; I Jornades Treball Final de Grau. València, 2-3 abril de 2014. Data: 2014. Resum: Ponència sobre com escriure un treball acadèmic. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri).

La meua experiència ...

Autor: Santana, Diana ; Capella, Josep ; I Jornades Treball Final de Grau. València, 2-3 abril de 2014. Data: 2014. Resum: Taula redona sobre experiències d'antics alumnes fent el TFG. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri).

¿Y a esto le llaman innovación?, ¿Por qué?

Autor: Salinas, Bernardino ; III Jornadas de innovación docente en la educación superior. Valencia, 15 julio de 2014. Data: 2014. Resum: Ponencia sobre como se decide cuando algo se considera o no innovación en docencia. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

LA APLICACIÓN DE LOS ODS A LA ENSEÑANZA. UNA VISIÓN GLOBAL

Autor: Alcantud-Díaz, Maria ; Jornades d'educació per al desenvolupament i la ciutadania global, 22 i 23 de juliol de 2021. Data: 2021. Resum: Conferència sobre l'aplicació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible en l'educació. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Creences, mites i llegendes al voltant de fer classes

Autor: Salinas, Bernardino ; VI Jornades d'Investigació, Innovació i Bones Pràctiques en Educació Infantil, València, 2 i 3 de juliol de 2019. Data: 2019. Resum: Conferència al voltant de "fer classes" a Educació Infantil, València, 2 de juliol de 2019. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)