Aprendiendo emocionarse con un itinerario didáctico: experiencia de una alumna del Máster de Investigación en Didáctica de las CC.SS.

Data d'actualització: 13/09/2016 04:24:49

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 46591
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/46591_apredienemoc.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=apredienemoc.mp4&resource_id=46591" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/46591_apredienemoc.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: Sánchez, Laura ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Ciències Socials i Educació en Valors, centrada en l'experiència d'una alumna de màster, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: màster, ciències, socials, magisteri, hort, ieducarts, diversitat, jornades, innovació, estudiants, educació, valors, emocions, investigació, itinerari, didàctic,
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 450


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Aprenentatge del nombre: ciència i art

Autor: Berjas, Pedro ; Cicle de conferències: Aproximació a les matemàtiques a infantil i primària. València, 8, 10, 22 i 30 de maig. Data: 2017. Resum: Aquesta conferència va dirigida a crear consciència de la importància que té basar-se en estudis i mètodes contrastats científicament, i que troben en el joc el millor aliat per a la pràctica docent. Tanmateix, destacar el potencial i la relació tan directa que té l'art amb les matemàtiques. València, 10 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Para una gramática de la fantasía: descubriendo a Rodari

Autor: Castagno, Giovanni ; Villacañas, Luis ; VIII Jornades TFG de la Facultat de Magisteri, 3 i 4 de febrer de 2021. Data: 2021. Resum: Videoconferència sobre la fantasia i Rodari. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Els reptes de l'Educació plurilingüe a l'escola actual

Autor: Torró, Tudi ; IV Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües i continguts en una escola plurilingüe, València, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Conferència sobre l'escola actual i els seus reptes en l'educació plurilingüe, València, 19 de setembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La igualtat de gènere i la diversitat com a temàtiques de TFG

Autor: Oltra, Miquel A. : Pardo, Rosa ; VI Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Xarrada sobre la igualtat de gènere i la diversitat com a temàtica de TFG. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Experiències d'educació multilingüe a l'escola (CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira)

Autor: Candel, Rosa ; Niclós, Susi ; Collado, Dolors ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Intervenció al voltant de les experiències d'educació multilingüe al CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira, València, 15 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)