ID: 51929
Creador: cream
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/cream/51929_Amalia_Rodrigo.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=parsanve&path=/cream/2018_conferencias/IV_JSVE/&name=Amalia_Rodrigo.mp4&resource_id=51929" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/cream/51929_Amalia_Rodrigo.mp4" type="video/mp4">
</video>
Categoría: Educación
Clasificación Unesco: Ciencias económicas::Organización y dirección de empresas::Gestión financiera
Descripción: Autor: Rodrigo, Amalia; Comeig, Irene; Grau, Alfredo Juan; Pinar, LucÃa; RamÃrez, Federico;
Fecha: 2018
Resumen: Ponencia a cargo de Amalia Rodrigo González (Facultat d’Economia, UV) dentro del marco de las IV Jornadas sobre Sistemas de Votación Electrónica: Explorando nuevas metodologÃas en la educación superior. El objetivo que se planeta en este trabajo es que los estudiantes sean competentes en el ámbito de las Finanzas una vez finalizado sus estudios de máster, para ello, se implementa la metodologÃa de Trabajo Cooperativo que permite desarrollar una enseñanza centrada en la participación del alumnado favoreciendo el desarrollo de unos conocimientos más sólidos y duraderos. Para ello, el alumno analizará la viabilidad financiera de un proyecto de inversión real. Resultado de las investigaciones del grupo MINTOTA en colaboración con RESEARCH+CASHLAB, ambos pertenecientes a la Universidad de Valencia.
Producción: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie)
Etiquetas: JSVE18, Jornada Sistemas Votación Electrónica, clickers, trabajos fin de máster, competencias profesionales, metodología de trabajo cooperativo, valoración financiera, RESEARCH+CASHLAB.
Resolucion: 1920 x 1080
16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 481
Autor: GarcÃa Justicia, David; Data: 2019; Resum: Friedrich Hegel sentencia la mort de l’art (romà ntic) i Alexander Scriabin fa música postromà ntica; en aquest vÃdeo interpretem i combinem la història de l’art segons el filòsof alemany i l’obra musical del compositor rus. Aquest vÃdeo és el fruit de treball en el Projecte d’Innovació Educativa dut a terme en l’assignatura d’Estètica i Filosofia de les Arts II del segon curs del grau de Filosofia. Música: Wind Marching For Rain de Puddle of Infinity (YouTube Audio Library)
Autor: Felipo Rollán, Pablo; Data: 2019; Resum: Aquest vÃdeo és el fruit del Projecte d’Innovació Educativa dut a terme en l’assignatura d’Estètica i Filosofia de les Arts II del segon curs del grau de Filosofia. El monòleg pretén abordar en un estil declamatori la disputa entre les concepcions estètiques d’Immanuel Kant i de Georg Wilhelm Friedrich Hegel sobre la bellesa com a quelcom essencialment natural o essencialment artÃstic. Això haurà de servir per a reflexionar sobre com s’articula la dialèctica natura-cultura en l’art, i, a fi de comptes, sobre la naturalesa mateixa de la bellesa. La bellesa és quelcom universal que la raó dictamina? O és quelcom que existeix particularment en cada obra d’art? Trobarem que, en definitiva, preguntar-se què és la bellesa haurà d’implicar necessà riament plantejar també la qüestió de si l’estètica, com a disciplina filosòfica, ha de fer-se “des de dalt†o “des de baixâ€. Música: Wind Marching For Rain de Puddle of Infinity (YouTube Audio Library)
Autor: Imbernón, Francesc; Data: 2018 Resum: Conferencia de Francesc Imbernón Muñoz, Catedrático de Didáctica y Organización Educativa de la Universitat de Barcelona, que habla sobre la dificultad de la innovación en la enseñanza. Esta actividad se encuentra en el marco del Plan de Formación del Impulso al Liderazgo Docente (PILD) que organiza el Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) de la Universitat de València. Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie)
Autor: Fullana, Jaume; López, Ramón; MartÃnez, Mª Jesús; Data: 2018 Resum: Inauguración del Plan de Formación del Impulso al Liderazgo Docente (PILD) que organiza el Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) de la Universitat de València, a cargo de Jaume Fullana Mestre (Director General PolÃtica Educativa Conselleria d'Educació), Ramón López MartÃn (Vicerector de PolÃtiques de Formació i Qualitat Educativa) y Mª Jesús MartÃnez Usarralde (Directora del Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner) Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie)
Autor: Fabregat, Malena; València,14 de maig de 2012 Data: 2012 Resum: Ponència de Malena Fabregat (Innovatec) on presenta la seua experiència com a Sociòloga en la II Jornada organitzada pel Grup d'Innovació Docent: L'ofici de la sociologia Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie) i el Centre de Recursos Educatius i Aprenentatge Multimèdia (http://cream.uv.es)