ID: 72477
Creador: facmagisteri
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/72477_hematomm.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=clatorrc&path=/facmagisteri/&name=hematomm.mp4&resource_id=72477" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/72477_hematomm.mp4" type="video/mp4">
</video>
Categoría: Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Otras
Descripción: Autor: López, Miguel; Pons Moreno, Álvaro ; Ibarra, Noelia. Xerrada amb l'Hematocrítico. Data: 2021. Resum: Xerrada sobre el còmic i l'educació. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: còmic; mestres; alumnat;
Resolucion: 1920 x 1080
16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 625
Autor: Mínguez-López, Xavier; Jornades d'educació per al desenvolupament i la ciutadania global, 22 i 23 de juliol de 2021. Data: 2021. Resum: Conferència sobre la comprensió de la interculturalitat en l'educació per al desenvolupament i la ciutadania. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Villacañas, Luís ; Reyes, Agustín ; I Jornades Treball Final de Grau. València, 2-3 abril de 2014. Data: 2014. Resum: Ponència sobre el marc teòric i la metodologia del TFG i sobre la necessitat de unir la investigació i la docència. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri).
autor:Manuel Monfort, Barberá, Óscar ; Presentació màster universitari d'investigació en didàctiques específiques. Conferència "Malditos problemas".València, 25 de setembre de 2019.Data: 2019. Resum: Presentació del màster i conferència sobre l'aproximació a diferents maneres de raonament que permeten afrontar amb garanties la realització de treballs universitaris. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri).
Autor: McRae, John. ; 2nd International Conference Teaching Literature in English for young learners. València, 14 i 15 de maig de 2015. Data: 2015. Resum: Plenary conference. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Agulló, Carmen ; VI Jornades d'Investigació, Innovació i Bones Pràctiques en Educació Infantil, València, 2 i 3 de juliol de 2019. Data: 2019. Resum: Taller sobre història de l'Educació Infantil, València, 2 de juliol de 2019. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)