ID: 49259
Creador: seminaridret
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/seminaridret/49259_seminaridretabriltomassalaeditado.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=carceles&path=/seminaridret/&name=seminaridretabriltomassalaeditado.mp4&resource_id=49259" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/seminaridret/49259_seminaridretabriltomassalaeditado.mp4" type="video/mp4">
</video>
Categoría: Derecho
Clasificación Unesco: Ciencias jurÃdicas y derecho::Legislación y leyes nacionales::Otras
Descripción: SEMINARI DE LA FACULTAT DE DRET DE VALÈNCIA: - Abril (26/04/2017): El nou Dret del Treball
Ponent: Tomás Sala Franco (Dret del Treball, Universitat de València)
Etiquetas: Derecho del trabajo, Dret del Treball, deslocalización
Resolucion: 1280 x 720
16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 585
SEMINARI DE LA FACULTAT DE DRET DE VALÈNCIA: - Maig (31/05/2017): Problemes de prova i xarxes socials al Dret espanyol Discussant: Patricia Llopis (Dret Processal, Universitat de València)
SEMINARI DE LA FACULTAT DE DRET DE VALÈNCIA: - Octubre (30/10/2013): Segones oportunitats i reforma de la llei concursal en temps de crisi Ponent: Antonio Sotillo (Dret mercantil, Universitat de València). [Ponència: Segunda oportunidad y Derecho concursal]
SEMINARI DE LA FACULTAT DE DRET DE VALÈNCIA: - Març (26/03/2014): Perspectives del federalisme possible a Espanya i repercusions en clau valenciana. Discussant: Juan Climent Barberá (Dret administratiu, Universitat de València)
SEMINARI DE LA FACULTAT DE DRET DE VALÈNCIA: - Octubre (30/10/2013): Segones oportunitats i reforma de la llei concursal en temps de crisi Discussant: Francisco Blasco Gascó (Dret civil, Universitat de València)
SEMINARI DE LA FACULTAT DE DRET DE VALÈNCIA: - Novembre (27/11/2013): Reforma local, crisi i deute, els mercats de la gestió privada de serveis, competències… i la desaparició efectiva de l’autonomia local Ponent: Andrés Boix Palop (Dret administratiu, Universitat de València). [Ponència: Anàlisi del projecte de reforma local en clau econòmica, competencial i d’autonomia local]