Diàleg sobre gramàtica i ensenyament entre Ignacio Bosque i Anna Camps

Data d'actualització: 19/04/2016 03:56:13

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 45349
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/45349_dialegbosquecamps.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=dialegbosquecamps.mp4&resource_id=45349" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/45349_dialegbosquecamps.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Lingüística::Lingüística aplicada::Enseñanza de lenguas
Descripción: Autor: Bosque, Ignacio ; Camps, Anna ; II International Conference on Teaching Grammar. València, 27-29 de gener de 2016. Data: 2016. Resum: Diàleg sobre l'ensenyament de la gramàtica entre Ignacio Bosque (RAE / UCM) i Anna Camps (GREAL / UAB). Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: grammar teaching; foreign languages; learning; language teaching; focus on form; linguistic awareness; metalinguistic activity; history of grammar teaching
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 941


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Usos de Blackboard Collaborate per al treball col·laboratiu i l'avaluació 2

Autor: Lizandra, Jorge ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant dels usos de Blackboard Collaborate per al treball col·laboratiu i l'avaluació (2): xat, rols, grups, sondejos i els informes de sessió. Producció: Jorge Lizandra

Aprenentatge del nombre: ciència i art

Autor: Berjas, Pedro ; Cicle de conferències: Aproximació a les matemàtiques a infantil i primària. València, 8, 10, 22 i 30 de maig. Data: 2017. Resum: Aquesta conferència va dirigida a crear consciència de la importància que té basar-se en estudis i mètodes contrastats científicament, i que troben en el joc el millor aliat per a la pràctica docent. Tanmateix, destacar el potencial i la relació tan directa que té l'art amb les matemàtiques. València, 10 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

¡Aprendemos a lo grande!

Autor: Sanz, Esther ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència sobre l'aprenentatge 'a lo grande' d'una proposta didàctica, teatral i musical al voltant del personatge de Gulliver, València, 6 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Análisis de aplicaciones frecuentemente utilizadas en el ámbito educativo

Autor: Cañada, Joaquín ; Martínez Martínez, Ricard ; Jornada Internet segura. Aplicacions docents en educació, Facultat de Magisteri, 24 de febrer 2020. Data: 2020. Resum: Conferència sobre la protecció de dades i les aplicacions docents més freqüents en educació, Cultura i Esport. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Noves directrius de l'educació lingüística en el sistema escolar valencià

Autor: Fullana, Jaume ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Intervenció sobre les noves directrius lingüístiques en el sistema educatiu valencià, València, 16 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)