La sintaxis en la historia de la gramática.

Data d'actualització: 29/05/2014 02:29:11

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 39107
Creador: facmagisteri RSS clatorrc
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/39107_BrigittEs.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=clatorrc&path=/facmagisteri/&name=BrigittEs.mp4&resource_id=39107" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/39107_BrigittEs.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Lengua RSS Lengua
Clasificación Unesco: Lingüística
Descripción: Autor: Lépinette, Brigitte; I Congrés Internacional sobre l'ensenyament de la gramàtica. Valencia, 27-28 febrer de 2014. Data: 2014 Resum: Ponencia sobre conceptos y pedagogía de la sintaxis de la gramática a lo largo de la historia. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: gramàtica; llengua; educació; Brigitte Lépinette; formació del professorat; formació de mestres
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 781


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Taula rodona: treballar en l’ensenyament (borses de treball i oposicions)

Autor: Sindicats d'ensenyament ; VI Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Informació sobre oposicions i opcions de treball. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Matemàtiques que es toquen es veuen i es viuen, amb especial atenció a la geometria

Autor: Aubanell, Pou, Anton ; Cicle de conferències : Aproximació a les matemàtiques a infantil i primària. València, 8, 10, 22, 30 de maig. Data: 2017. Resum: En els records escolars de molts conciutadans nostres les matemàtiques encara “viuen†a les pissarres i en els quadernets d’exercicis plens de nombres i fórmules. Tanmateix les matemàtiques són un territori meravellós que pot ser explorat i descobert a través de l’experiència més directa, tocant, veient, vivint, experimentant i descobrint. València, 30 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Orientació professional

Facultat de Magisteri. Jornada de Pràctiques Escolars. Taula rodona sobre eixides professionals amb M. A. Vera (CCOO País Valencià), P.Rodrigo (Florida) i A.Gutiérrez ( Universitat de València)

Investigar en educació per a la salut i modelització

Autor: Solbes, Jordi ; Monfort, Manuel ; Estevan, Isaac ; García-Massó, Xavier ; Molina-García, Javier ; I Congrés Investigació Educativa, València, del 12 al 15 de novembre de 2018. Data: 2018. Resum: Taula redona, València, 14 de novembre de 2018. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

TALLER-2: Inteligencia Emocional para personas en riesgo de exclusión y vulnerabilidad

Autor: Madero, Loles ; Jornades d'educació per al desenvolupament i la ciutadania global, 22 i 23 de juliol de 2021. Data: 2021. Resum: Segona part del taller sobre intel·ligència emocional i persones en risc d'exclusió (Taller-2, dia 23 de juliol). Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)