Valencià
|
Inglés
Iniciar Sesión
Ayuda
MMedia
¿Qué es MMEDIA?
Funcionamiento
Publicar y compartir
Soporte CAU
Ver...
Más Visitados
Más Recientes
Galerías Fotográficas
Audios
Playlist
Buscar
Búsqueda Avanzada
Por Categorías
En directo (Live)
Emitiendo en este momento
Retransmitir en directo
Mi IP
Previous
Next
¿Qué es MMEDIA?
Funcionamiento
Publicar y compartir
Retransmitir en directo
Reglamento y licencias
Soporte CAU
Bienvenidos a
M
Media
Closing Remarks
The use of virtual law programs to support access to justice education initiatives
Fostering an ethic of probono. Developing a culture of pro bono within law firms internatonally with a spotligh on Spain(Part II)
Fostering an Ethic of Pro Bono (Part I) 2-2
Fostering an Ethic of Pro Bono (Part I) 1-2
Plenary session
Incidencia de las políticas económicas de las corporaciones trasnacionales en las diversas formas de exclusión social y en los desplazamientos
And justice (education) for all: Integrating and assessing justice education in the "traditional" law curriculum
Closign Plenary Session GAJE
Transforming students, transforming selves: teaching and learning about social change. The clinical exchange program: A new model of international comparative clinical legal cooperation
Standardised clients and interviewing
Transforming students, transforming selves: teacheng and learning about social change
Reflective learning for reflective practice: An integrated approach. Part II
Developing clinical legal education program standards: Strengthening our practices or stifing innovation?
Teaching trough clinics and clinic and the law curriculum
Redefining Human Rights Lawyering Trough the lens of Critical Theory
Reflective learning for reflective practice: An integrated approach
Social justice and curriculum developmen -the case for problem-based learning
How can lawyers cooperate with medical doctors? HComments based on the activities of The Medical Law Clinic in the Helsinki Foundation for Human Righs
What is legal professionalism and can clinic teach it?
Reflective learning for reflective practice: Developing a disciplined approach to reflection
845 Páginas:
«
1
2
3
4
5
6
7
»
Ordenar por:
Más Recientes
Más Visitados
Mejor Valorados
Orden alfabético
Lo más buscado
Por Categorías
Arte
Arte
113
Expresión ArtÃstica
65
Cine
77
Música
76
Humanidades
AntropologÃa
7
Ética
12
FilosofÃa
13
GeografÃa
27
Historia
88
Idiomas
217
Lengua
104
Lengua Clásica
26
LingüÃstica
95
Literatura
597
SociologÃa
200
ArqueologÃa
55
Biblioteca
55
Ciencias
BiologÃa
252
FÃsica
360
GeologÃa
1
Matemáticas
294
QuÃmica
299
Salud
AnatomÃa
414
BioquÃmica
12
FisiologÃa
59
PsicologÃa
178
Medicina
750
Farmacia
119
Fisioterapia
326
Sociales
Aula Virtual
291
Ciencia PolÃtica
17
Comunicación
188
Derecho
1420
EconomÃa
348
Educación
2721
Empresa
27
SociologÃa
148
Ingenieria
Expresión Gráfica
4
Estructuras
4
Informática
303
Materiales
6
TecnologÃa
271
Ocio
Deporte
118
Viajes
34
Comics
1
Frikis
14
Humor
20