ID: 40263
Creador: facmagisteri
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/40263_rios.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=clatorrc&path=/facmagisteri/&name=rios.mp4&resource_id=40263" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/40263_rios.mp4" type="video/mp4">
</video>
Categoría: Lengua
Clasificación Unesco: Pedagogía
Descripción: Autor: Ríos, Isabel; II Jornada experiències de plurilingüisme. Les llengües a les aules de primaria. València, 26 juny de 2014.
Data: 2014.
Resum: Xarrada sobre com integrar les diferents llengües a l'escola.
Producció: Facultat de Magisteri (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: educació; llengua; català; Isabel Ríos; formació del professorat; formació de mestres
Resolucion: 1280 x 720
16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 607
Autor: Capdevila, Roser; València, 20 d'octubre de 2015. Data: 2015. Resum: Xerrada a càrrec de Roser Capdevila. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Villacañas de Castro, Luís S.; VII Jornades TFG de la Facultat de Magisteri, 29 i 30 de gener 2020. Data: 2020. Resum: Conferència sobre l'elaboració del TFG. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: López, Miguel; Pons Moreno, Álvaro ; Ibarra, Noelia. Xerrada amb l'Hematocrítico. Data: 2021. Resum: Xerrada sobre el còmic i l'educació. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Caro Maya, Patricia ; Setmana d'activitats complementàries de la Facultat de Magisteri. Data: 2015. Resum: Xarrada sobre la joventut gitana en l'educació formal i el feminisme romaní. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Autor: Viana, Mercé ; Aula de lectura i escriptura de la Universitat de València. Data: 2014. Resum: Conferència sobre com fomentar la lectura per part dels mestres. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri).