Reptes i reflexions per a l'ús responsable, crític i segur d'Internet

Data d'actualització: 27/02/2018 11:07:48

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 50705
Creador: facmagisteri RSS ruluises
Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores
Descripción: Autor: Martínez, Ricard ; Cabedo, Vicente ; Fullana, Màrius Josep ; Díaz, Ana ; Játiva, Ricardo ; Díaz, José ; Safer Internet Day: Reptes i reflexions per a l'ús responsable, crític i segur d'Internet. València, 6 de febrer de 2018. Data: 2018. Resum: Taula redona al voltant de l'ús d'Internet i la seguretat dels menors davant les noves tecnologies i xarxes socials. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: internet; jornada; taula; redona; reptes; seguretat; xarxes; socials; infància; escola; magisteri; TIC;
Resolucion:  1280x720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 82


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Inauguració de les Jornades

Autor: Monfort, Manuel ; Antón, Manuel ; Moreno, Vicent ; Cuenca, Encarna ; Fullana, Jaume ; IV Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües i continguts en una escola plurilingüe, València, 19-21 de setembre de 2016. Data: 2016. Resum: Inauguració de les IV Jornades d'Experiències Plurilingües amb la participació de les persones abans esmentades, València, 19 de setembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas

Autor: Carlino, Paula ; Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas: cuestionando su transparencia para enfocarlas como herramientas de aprendizaje, objetos de enseñanza y problemas de investigación. Data: 2016. Resum: Conferència que analitza els mètodes que es duen a terme en les diverses assignatures per a l'assimilació dels coneixements didàctics i qüestiona la seua transparència com a eines d'aprenentatge, objectes d'ensenyament i problemes de recerca, València, 14 de desembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Guia per a la configuració d'Eduroam (professorat extern)

Guia per a la configuració d'Eduroam per al professorat d'altres universitats. Versió en valencià.

Cloenda de les Jornades

Autor: Castellano, Margarida ; Nicolàs, Miquel ; Bataller, Alexandre ; V Jornades d'Experiències Plurilingües: El projecte lingüístic de centre (PLC): disseny, oportunitats i reptes, València, 25, 26 i 27 de setembre de 2017. Data: 2017. Resum: Cloenda de les V Jornades d'Experiències Plurilingües, València, 27 de setembre de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Una altra educació és possible

Autor: Souto, Xosé ; Munyos, Anna ; Aparici, Carla ; Claudino, Sérgio ; Morales, Antonio José ; Martínez, Àngels ; València, 11 d'abril de 2016. Data: 2016. Resum: Taula redona amb la presentació de diverses propostes educatives al voltant del medi ambient i la seua relació amb la societat. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)