Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas

Data d'actualització: 06/04/2017 04:47:34

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 48298
Creator: facmagisteri RSS ruluises
Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment::Training of teachers
Description: Autor: Carlino, Paula ; Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas: cuestionando su transparencia para enfocarlas como herramientas de aprendizaje, objetos de enseñanza y problemas de investigación. Data: 2016. Resum: Conferència que analitza els mètodes que es duen a terme en les diverses assignatures per a l'assimilació dels coneixements didàctics i qüestiona la seua transparència com a eines d'aprenentatge, objectes d'ensenyament i problemes de recerca, València, 14 de desembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: lectura, escriptura, asignaturas, conferencia, investigación, aprendizaje, enseñanza, assignatures, eines,
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 268


No comments
related videos

Inauguració de les jornades

Autor: Vázquez, Isabel ; Antón, Manuel ; Monfort, Manuel ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Inauguració de les III Jornades d'Experiències Plurilingües amb la participació de les persones abans esmentades, València, 14 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Projecte lingüístic i reptes metodològics del plurilingüisme educatiu

Autor: Brotons, Vicent ; V Jornades d'Experiències Plurilingües: El projecte lingüístic de centre (PLC): disseny, oportunitats i reptes, València, 25, 26 i 27 de setembre de 2017. Data: 2017. Resum: Conferència al voltant del projecte lingüístic i els reptes metodològics, València, 26 de setembre de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Sensibilizando en el respeto animal: una propuesta didáctica en educación infantil

Autor: Caballero, Gloria ; Lázaro, Zulema ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Ciències i Matemàtiques centrada en el respecte als animals a l'aula d'infantil, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La integració de l'anglès en un espai multilingüe amb llengua pròpia: el cas valencià

Autor: Safont, Pilar ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Conferència sobre les investigacions i conclusions de la professora Safont al voltant del multilingüisme en el cas valencià, València, 15 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Los procesos de análisis y producción mediática y musical en 5º de Primaria: de la fértil huerta valenciana a la infertilidad del asfalto

Autor: Aleixandre, Mar ; Caro, Alejandro ; IV Jornades d'estudiants: la diversitat com a ferramenta, València, 4 de juliol de 2016. Data: 2016. Resum: Ponència sobre experiències d'innovació docent en Educació Artística, centrada en la producció mediàtica i musical en 5è de Primària, València, 4 de juliol de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)