Los conflictos en las aulas de infantil y primaria. Los equipos de mediación. Descripción de algunas investigaciones sobre la convivencia en las aulas

Data d'actualització: 22/02/2017 07:25:30

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 47956
Creator: facmagisteri RSS ruluises
Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Teacher training and employment
Description: Autor: Caurín, Carlos ; IV Jornades de TFG. València, 1 i 2 de febrer de 2017. Data: 2017. Resum: Conferència sobre la convivència, els conflictes i la mediació en l'escola. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: tfg; educació; formació; mestres; professorat; treball fi de grau; magisteri; escola; conflictes; convivència; mediació; investigació;
Resolution:  1280x720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 152


No comments
related videos

La innovació a debat

Autor: Caballer, Carlos ; Mora, Raquel ; Bertolín, Mª Ángeles ; Benet, Adrià ; Fernàndez, Jorge ; Data: 2019. Resum: Taula redona d'experiències innovadores amb professorat invitat. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Guia per a la projecció WiFi en Android

Guia per a la projecció audiovisual WiFi en dispositius Android: teblets i mòbils Android. Versió en valencià.

Guía audiovisual para usar correctamente las aulas de Magisteri

Guía audiovisual para el uso correcto de las cajas de control de las aulas de Magisteri. Incluye fotos y descripciones para conectar adecuadamente el cableado necesario para las proyecciones y la pizarra digital. Versión en castellano.

Tradiciones inventadas, historia con memoria y didáctica crítica

Autor: Cuesta, Raimundo ; I Seminari Internacional Repensar la didàctica de les Ciències Socials, València, 30 de novembre i 1 de desembre de 2016. Data: 2016. Resum: Conferència inaugural sobre les tradicions inventades, la memòria i la didàctica crítica de la història, 30 de novembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Aprenentatge del nombre: ciència i art

Autor: Berjas, Pedro ; Cicle de conferències: Aproximació a les matemàtiques a infantil i primària. València, 8, 10, 22 i 30 de maig. Data: 2017. Resum: Aquesta conferència va dirigida a crear consciència de la importància que té basar-se en estudis i mètodes contrastats científicament, i que troben en el joc el millor aliat per a la pràctica docent. Tanmateix, destacar el potencial i la relació tan directa que té l'art amb les matemàtiques. València, 10 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)