Les llengües de casa arriben a l'escola. Els textos identitaris

Data d'actualització: 19/12/2017 08:19:56

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 50335
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/50335_annamgloriat.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=annamgloriat.mp4&resource_id=50335" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/50335_annamgloriat.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Lingüística::Lingüística aplicada::Enseñanza de lenguas
Descripción: Autor: Marzà, Anna ; Torralba, Gloria ; V Jornades d'Experiències Plurilingües: El projecte lingüístic de centre (PLC): disseny, oportunitats i reptes, València, 25, 26 i 27 de setembre de 2017. Data: 2017. Resum: Conferència al voltant de les llengües pròpies de l'alumnat i els textos identitaris, València, 25 de setembre de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: PLC; centre; projecte; lingüístic; identitat; textos; experiències; plurilingües; reptes; llengües; multilingüisme; valencià; castellà; romanés; xinés; àrab;
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 540


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Experiències d'educació multilingüe a l'escola (CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira)

Autor: Candel, Rosa ; Niclós, Susi ; Collado, Dolors ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Intervenció al voltant de les experiències d'educació multilingüe al CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira, València, 15 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Taula redona: Reptes i oportunitats de l'ensenyament plurilingüe a l'aula

Autor: Coscollà, Inma ; Botella, Dídac ; Espí, Ángeles ; Morte, Maribel ; Boscà, Maite ; Gascón, Adela ; Costa, Adela ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Taula redona al voltant de les experiències d'educació plurilingüe a diferents col·legis i instituts, València, 16 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Ensenyament i aprenentatge informats per l'evidència científica

Autor: Ruiz, Héctor ; Sessió de presentació del MUIDE. Data: 2021. Resum: Sessió de presentació del Màster Universitari en Investigació en Didàctiques Específiques (MUIDE) sobre l'aplicació de l'evidència científica en l'ensenyament i l'aprenentatge. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Del jo al nosaltres. Peripècies grupals en la infància primerenca

Autor: Díez, Mª Carmen ; V Jornades d'Investigació, Innovació i Bones Pràctiques en Educació Infantil, València, 3 i 4 de juliol de 2018. Data: 2018. Resum: Conferència al voltant de les peripècies grupals en infantil, València, 3 de juliol de 2018. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Storybird: recurso didáctico para desarrollar una visión crítica ante la infoxicación

Autor: Caro, Alejandro ; Verdeguer, Marlene ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència sobre un recurs didàctic al voltant de l'excés d'informació que provoca en el receptor una incapacitat per a comprendre-la i assimilar-la, València, 6 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)