Investigacions en coeducació i pensament crític

Data d'actualització: 11/01/2019 03:45:27

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 53110
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/53110_mesa2adim13.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=mesa2adim13.mp4&resource_id=53110" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/53110_mesa2adim13.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: Talavera, Marta ; Rausell, Helena ; Reyes, Agustín ; Petit, María Francisca ; I Congrés Investigació Educativa, València, del 12 al 15 de novembre de 2018. Data: 2018. Resum: Taula redona al voltant de les investigacions en pensament crític i coeducació, València, 13 de novembre de 2018. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: investigació; professorat; Educació; taula; redona; Congrés; didàctica; recerca; estudiants; llengua; pensament; crític, coeducació;
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 453


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas

Autor: Carlino, Paula ; Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas: cuestionando su transparencia para enfocarlas como herramientas de aprendizaje, objetos de enseñanza y problemas de investigación. Data: 2016. Resum: Conferència que analitza els mètodes que es duen a terme en les diverses assignatures per a l'assimilació dels coneixements didàctics i qüestiona la seua transparència com a eines d'aprenentatge, objectes d'ensenyament i problemes de recerca, València, 14 de desembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Historia, memoria y enseñanza de la historia reciente. Perspectivas desde el caso argentino

Autor: González, María Paula ; Seminari, València, 15 de gener de 2019. Data: 2019. Resum: Conferència al voltant de la memòria històrica recent a l'Argentina des de la perspectiva de l'educació. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La meua experiència en l’elaboració del TFG

Autor: Quintana, Alejandro ; Huerta, Pedro ; V Jornades de TFG. València, 30 i 31 de gener de 2018. Data: 2018. Resum: Presentació d'un antic alumne sobre la seua experiència en l'elaboració del treball de fi de grau. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Experiències d'educació multilingüe a l'escola (CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira)

Autor: Candel, Rosa ; Niclós, Susi ; Collado, Dolors ; III Jornades d'Experiències Plurilingües: La integració de llengües en l'educació primària i secundària, València, 14-16 de setembre de 2015. Data: 2015. Resum: Intervenció al voltant de les experiències d'educació multilingüe al CEIP Tirant lo Blanc d'Alzira, València, 15 de setembre de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Storybird: recurso didáctico para desarrollar una visión crítica ante la infoxicación

Autor: Caro, Alejandro ; Verdeguer, Marlene ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència sobre un recurs didàctic al voltant de l'excés d'informació que provoca en el receptor una incapacitat per a comprendre-la i assimilar-la, València, 6 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)