Ruta literària i historicoartística guiada per la ciutat de València: "Les llegendes de la ciutat de València" (Part 4)

Data d'actualització: 25/05/2012 12:45:34

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 29140
Creator: cream RSS parsanve
Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Anthropology::Cultural anthropology::Myths
Description: Autor: Gómez Labrado, Víctor ; I Congrés Geografies Literàries. València, 24-25 d'Abril de 2012 Fecha: 2012 Resum: En el marc del I Congrés Geografies Literàries celebrat a la Facultat de Magisteri de la Universitat de València, l'escriptor Víctor Gómez Labrado fa una una ruta guiada pel centre històric de la ciutat de València basada en curiositats, mites i llegendes. En aquest vídeo es presenten tres llegendes relatades als peus de lesglèsia de Sant Joan: "El Pardalot de Sant Joan", "El Drac del Patriarca i "La serp de la Llotja"; Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie) i el Centre de Recursos Educatius i Aprenentatge Multimèdia (http://cream.uv.es)
Labels: geografia literària,magisterio,llegenda,valència,serp,drac,Llotja,San Joan
Resolution:  1920x1080  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial 3.0 España
Visits: 610

No comments
related videos

Digestió cel·lular

Autor: Albero, Clara; Ruiz, Anna; Data: 2016 Resum: La cèl·lula capta nutrients de l’exterior per diferents tipus endocitosi, en funció de la grandària i contingut (pinocitosi, fagocitosi o endocitosi mediada per receptor). En ocasions digerix components propis (autofàgia) per reciclar els seus components. Els productes continguts en les vesícules formades són digerits als lisosomes i els productes útils són reutilitzats i els altres acumulats a l’interior o expulsats per exocitosi. Producció: Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner (http://www.uv.es/cfq)

Anglotic: Elaboración de materiales docentes y objetos de aprendizaje de lengua y lingüística inglesa

Autor: Pennock Speck, Barry; IV Trobades Innovació Educativa; València, 23-24 de gener 2013 Fecha:2013 Resum: Ponència a càrrec de Barry Pennock (PDI Titular Departament de Filologia Anglesa i Alemanya) on explica el projecte Anglotic: Elaboració de materials docents y objectes aprenentatge de llengua y lingüística anglesa. Producció: SFPIE (www.uv.es/sfpie)-VLC Campus

La entrevista como método de obtención de información

Autor/es: Esteban, Fernando; Metodologías de investigación y comunicación académica Fecha: 2015 Resumen: La entrevista es una de las técnicas más habituales de la investigación cualitativa. Se trata de un diálogo con una o más personas, en la que el investigador trata de aproximarse a la comprensión de la realidad desde la perspectiva del entrevistado, con el propósito de conocer la percepción e interpretación de sus experiencias. Este video expone las nociones esenciales que caracterizan la entrevista, identificando los tipos de entrevistas, las fases que se deben seguir para su realización y las ventajas e inconvenientes de la entrevista como método de investigación. Producción: Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner (http://www.uv.es/cfq)

Discusión 3: Metodologías activas

Autor: González, Belén; Hernández, Fernando; Martínez, Juan M.; Fecha: 2018 Resumen: Discusión y preguntas del público del tercer bloque de conferencias dentro del marco de las IV Jornadas sobre Sistemas de Votación Electrónica: Explorando nuevas metodologías en la educación superior. Producción: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie)

4.1. Introducción

Autor: Maicas Prieto, Sergi;Serie: MOOC Biología Molecular Data: 2017 Resum: En este vídeo presentamos el módulo 4 de curso. Algunos organismos han sido seleccionados para su uso como modelo para poder extrapolar los resultados obtenidos de su estudio a otros seres vivos. Veremos en esta lección algunos ejemplos. Música: Good mood song by Jerry Sterling; Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie)