Datos para la evaluación de la Lingüística a partir del proyecto Innoling (2ª taula rodona)

Data d'actualització: 27/07/2012 09:52:33

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 29545
Creator: cream RSS parsanve
Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Pedagogy::Educational theory and methods
Description: Autor: Veyrat, Montserrat; III Trobades d'Innovació Educativa de la UV; Fecha:2012-07-05 Resumen: Taula rodona dexperiències dinnovació educativa. Ponència a càrrec de Montserrat Veyrat (Universitat de València) en el marc de les III Trobades d'Innovació Educativa de la Universitat de València. Producción:CREAM (htto://cream.uv.es)-SFPIE (www.uv.es/sfpie)-VLC Campus
Labels: innoedu, innoedu2, III trobades innovació educativa, evaluación, rúbricas, innovación educativa, educación, innovación, CREAM, lingüística, innoling, Montserrat Veyrat
Resolution:  1280x720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial 3.0 España
Visits: 84


No comments
related videos

Digestió cel·lular

Autor: Albero, Clara; Ruiz, Anna; Data: 2016 Resum: La cèl·lula capta nutrients de l’exterior per diferents tipus endocitosi, en funció de la grandària i contingut (pinocitosi, fagocitosi o endocitosi mediada per receptor). En ocasions digerix components propis (autofàgia) per reciclar els seus components. Els productes continguts en les vesícules formades són digerits als lisosomes i els productes útils són reutilitzats i els altres acumulats a l’interior o expulsats per exocitosi. Producció: Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner (http://www.uv.es/cfq)

Investigación Cualitativa y Documental Social: puntos en común y potencialidad de un encuentro (Parte 2)

Autor: Martínez Pérez, Ana Mercedes; Investigación Cualitativa y Documental Social; Valencia,23 de abril Data: 2012 Resum: Segunda parte de la conferencia de Ana Mercedes Martínez Pérez (profesora de Antropología de la Universidad Rey Juan Carlos). Seminario organizado por el Grupo de Innovación Docente Documedia. Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie) i el Centre de Recursos Educatius i Aprenentatge Multimèdia (http://cream.uv.es)

Anglotic: Elaboración de materiales docentes y objetos de aprendizaje de lengua y lingüística inglesa

Autor: Pennock Speck, Barry; IV Trobades Innovació Educativa; València, 23-24 de gener 2013 Fecha:2013 Resum: Ponència a càrrec de Barry Pennock (PDI Titular Departament de Filologia Anglesa i Alemanya) on explica el projecte Anglotic: Elaboració de materials docents y objectes aprenentatge de llengua y lingüística anglesa. Producció: SFPIE (www.uv.es/sfpie)-VLC Campus

Discusión 3: Metodologías activas

Autor: González, Belén; Hernández, Fernando; Martínez, Juan M.; Fecha: 2018 Resumen: Discusión y preguntas del público del tercer bloque de conferencias dentro del marco de las IV Jornadas sobre Sistemas de Votación Electrónica: Explorando nuevas metodologías en la educación superior. Producción: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie)

4.1. Introducción

Autor: Maicas Prieto, Sergi;Serie: MOOC Biología Molecular Data: 2017 Resum: En este vídeo presentamos el módulo 4 de curso. Algunos organismos han sido seleccionados para su uso como modelo para poder extrapolar los resultados obtenidos de su estudio a otros seres vivos. Veremos en esta lección algunos ejemplos. Música: Good mood song by Jerry Sterling; Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie)