Fomentando la integración del alumno en el aula con Top Hat

Data d'actualització: 01/12/2017 02:27:56

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 50152
Creator: cream RSS parsanve
Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Economic sciences::Organization and management of enterprises
Description: Autor: Soler, Rafael; Fecha: 2017; Resumen: Ponencia a cargo de Rafael Soler-Muñoz (Escuela de empresarios, EDEM) en la que se explica que el modelo de educación ha cambiado, al igual que en la empresa los modelos de dirección evolucionan dando una mayor participación a los empleados, en la docencia los estudiantes exigen una actitud más activa en clase. Para facilitar la labor del docente han aparecido otro tipo de elementos disruptivos en la atención del estudiante como son los teléfonos móviles o los ordenadores portátiles, activos que bien utilizados pueden ayudar a fomentar la productividad del estudiante en el aula, como es el caso de Top Hat. Producción: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie)
Labels: IIIJSVE, Top Hat, Participación, votación electrónica, integración, clickers,
Resolution:  1920x1080  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 34

No comments
related videos

Digestió cel·lular

Autor: Albero, Clara; Ruiz, Anna; Data: 2016 Resum: La cèl·lula capta nutrients de l’exterior per diferents tipus endocitosi, en funció de la grandària i contingut (pinocitosi, fagocitosi o endocitosi mediada per receptor). En ocasions digerix components propis (autofàgia) per reciclar els seus components. Els productes continguts en les vesícules formades són digerits als lisosomes i els productes útils són reutilitzats i els altres acumulats a l’interior o expulsats per exocitosi. Producció: Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner (http://www.uv.es/cfq)

Valoració muscular del membre superior: Colze

Autors:Roig-Casasús, Sergio (coord.); Díaz-Díaz, Beatriz; Ruescas-Nicolau, Mª Arántzazu; Arnal Gómez, Anna; Data: 2016. Resum: Segon vídeo d'una sèrie de sis, en el qual es mostra com es realitza la valoració muscular del colze de forma correcta. Producció: Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner (http://www.uv.es/cfq).

Valoració muscular del membre inferior: Genoll

Autors: Roig-Casasús, Sergio (coord.); Díaz-Díaz, Beatriz; Ruescas-Nicolau, Mª Arántzazu; Arnal Gómez, Anna; Data: 2016. Resum: Cinquè vídeo d'una sèrie de sis, en el qual es mostra com es realitza la valoració muscular del genoll de forma correcta. Producció: Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner (http://www.uv.es/cfq).

Investigación Cualitativa y Documental Social: puntos en común y potencialidad de un encuentro (Parte 2)

Autor: Martínez Pérez, Ana Mercedes; Investigación Cualitativa y Documental Social; Valencia,23 de abril Data: 2012 Resum: Segunda parte de la conferencia de Ana Mercedes Martínez Pérez (profesora de Antropología de la Universidad Rey Juan Carlos). Seminario organizado por el Grupo de Innovación Docente Documedia. Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie) i el Centre de Recursos Educatius i Aprenentatge Multimèdia (http://cream.uv.es)

La evaluación de competencias en los proyectos de Innova Rel-lab (1ª taula rodona)

Autor: Calvo, Ricard; III Trobades d'Innovació Educativa de la UV; Fecha:2012-07-05 Resumen: Taula rodona dexperiències dinnovació educativa. Ponència a càrrec de Ricard Calvo Palomares (Universitat de València) en el marc de les III Trobades d'Innovació Educativa de la Universitat de València. Producción:CREAM (htto://cream.uv.es)-SFPIE (www.uv.es/sfpie)-VLC Campus