Transferències positives en l'escriptura de textos entre el català, el castellà i l'anglés a partir del treball amb seqüències didàctiques.

Data d'actualització: 17/10/2014 01:16:58

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 40266
Creator: facmagisteri RSS clatorrc
Category: Language RSS Language
Clasification Unesco: Pedagogy
Description: Autor: España, Eduardo; Soler, Betlem; II Jornada experiències de plurilingüisme. Les llengües a les aules de primaria. València, 26 juny de 2014. Data: 2014. Resum: Exposició de treballs amb seqüències didàctiques a 5è de primària del ceip de Jaume I de Catarroja. Producció: Facultat de Magisteri (www.uv.es/magisteri)
Labels: educació; llengua; català; castellà; anglés; Eduardo España; Betlem Soler; formació del professorat; formació de mestres
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 194


No comments
related videos

De la pluja d'idees al disseny d'una investigació com a TFG

Autor: Angulo, Tanya ; IV Jornades de TFG. València, 1 i 2 de febrer de 2017. Data: 2017. Resum:Com encarar el TFG. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Investigar desde el aula de Educación Infantil

Autor: Salinas, Bernardino ; IV Jornades de TFG. València, 1 i 2 de febrer de 2017. Data: 2017. Resum: Com investigar a les aules de Educació Infantil, idees per al TFG. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Per qué jo no puc?

Autor: López Juez, Mª Jesús ; II Jornades d'Investigació, Innovació i Bones Pràctiques en Educació Infantil i Primària, València, 1-3 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Conferència sobre les bases neurològiques dels problemes d'aprenentatge. València, 3 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

¿Y a esto le llaman innovación?, ¿Por qué?

Autor: Salinas, Bernardino ; III Jornadas de innovación docente en la educación superior. Valencia, 15 julio de 2014. Data: 2014. Resum: Ponencia sobre como se decide cuando algo se considera o no innovación en docencia. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Patrimoni, literatura...

I Congrés Geografies Literàries, Paco Tortosa, Anna Aguiló, Josep A. Fluixà