Taula redona sobre les aportacions cognitivesa l'ensenyament de la gramàtica

Data d'actualització: 20/04/2016 09:39:03

Share with Facebook   Share with Delicious Share with GoogleShare with Meneame Share with Myspace Share with Digg Mail

ID: 45356
Creator: facmagisteri RSS clatorrc
Category: Education RSS Education
Clasification Unesco: Linguistics::Applied linguistics::Teaching of languages
Description: Autor:Comajoan,Llorenç; Cuenca, M. Josep; Castañeda, Alejandro; Zayas, Felipe ; II International Conference on Teaching Grammar. València, 27-29 de gener de 2016. Data: 2016. Resum: Inauguració i conferència inaugural del II Congrés Internacional sobre l'Ensenyament de la Gramàtica. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Labels: grammar teaching; foreign languages; learning; language teaching; focus on form; linguistic awareness; metalinguistic activity; history of grammar teaching
Resolution:  1280 x 720  16:9
Score: Sense puntuacio (puntuar).
License CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visits: 393


No comments
related videos

De la pluja d'idees al disseny d'una investigació com a TFG

Autor: Angulo, Tanya ; IV Jornades de TFG. València, 1 i 2 de febrer de 2017. Data: 2017. Resum:Com encarar el TFG. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Investigar desde el aula de Educación Infantil

Autor: Salinas, Bernardino ; IV Jornades de TFG. València, 1 i 2 de febrer de 2017. Data: 2017. Resum: Com investigar a les aules de Educació Infantil, idees per al TFG. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Per qué jo no puc?

Autor: López Juez, Mª Jesús ; II Jornades d'Investigació, Innovació i Bones Pràctiques en Educació Infantil i Primària, València, 1-3 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Conferència sobre les bases neurològiques dels problemes d'aprenentatge. València, 3 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

¿Y a esto le llaman innovación?, ¿Por qué?

Autor: Salinas, Bernardino ; III Jornadas de innovación docente en la educación superior. Valencia, 15 julio de 2014. Data: 2014. Resum: Ponencia sobre como se decide cuando algo se considera o no innovación en docencia. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

¿Qué hace la escuela pública en un mercado como éste?

Autor: Salinas, Bernardino Data: 2013. Resum: Ponencia sobre los problemas de la escuela pública inmersa en las leyes de mercado actuales. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)