Como promover el aprendizaje profundo y significativo

Data d'actualització: 03/12/2014 01:15:17

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 40839
Creador: facmagisteri RSS clatorrc
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/40839_kbain.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=clatorrc&path=/facmagisteri/&name=kbain.mp4&resource_id=40839" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/40839_kbain.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía
Descripción: Autor: Bain, Kenneth. Data: 2014. Resum: Seminari d'intercanvi d'impressions sobre l'aprenentatge, amb el Doctor "Honoris Causa" de la Universitat de València. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: educación; deep learning; teacher training; Ken Bain; education
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: 1
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 1394


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Matemàtiques que es toquen es veuen i es viuen, amb especial atenció a la geometria

Autor: Aubanell, Pou, Anton ; Cicle de conferències : Aproximació a les matemàtiques a infantil i primària. València, 8, 10, 22, 30 de maig. Data: 2017. Resum: En els records escolars de molts conciutadans nostres les matemàtiques encara “viuen†a les pissarres i en els quadernets d’exercicis plens de nombres i fórmules. Tanmateix les matemàtiques són un territori meravellós que pot ser explorat i descobert a través de l’experiència més directa, tocant, veient, vivint, experimentant i descobrint. València, 30 de maig de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Com enfonsar l'educació pública

Autor: Imbernón, Francesc Data: 2013. Resum: Xarrada sobre com la LOMCE afecta a l'educació pública. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

La meua experiència en l'elaboració del TFG

Autor: Serralta, Celia ; II Jornades de TFG. València, 3 i 4 de març de 2015. Data: 2015. Resum: Comunicació de l'alumna Celia Serralta sobre el treball de Fi de Grau . Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Per qué jo no puc?

Autor: López Juez, Mª Jesús ; II Jornades d'Investigació, Innovació i Bones Pràctiques en Educació Infantil i Primària, València, 1-3 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Conferència sobre les bases neurològiques dels problemes d'aprenentatge. València, 3 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Who am I and Where do I Belong?. Responding to Issues of Personal Identity, Cultural Awareness and Migration in Picturebooks.

Autor: Evans, Janet. ; 2nd International Conference Teaching Literature in English for young learners. València, 14 i 15 de maig de 2015. Data: 2015. Resum: Plenary conference. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)