Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas

Data d'actualització: 06/04/2017 04:47:34

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 48298
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/48298_confpaulacarlino.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=confpaulacarlino.mp4&resource_id=48298" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/48298_confpaulacarlino.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: Carlino, Paula ; Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas: cuestionando su transparencia para enfocarlas como herramientas de aprendizaje, objetos de enseñanza y problemas de investigación. Data: 2016. Resum: Conferència que analitza els mètodes que es duen a terme en les diverses assignatures per a l'assimilació dels coneixements didàctics i qüestiona la seua transparència com a eines d'aprenentatge, objectes d'ensenyament i problemes de recerca, València, 14 de desembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: lectura, escriptura, asignaturas, conferencia, investigación, aprendizaje, enseñanza, assignatures, eines,
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 908


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Cómo solucionar los conflictos en la escuela. Un programa real para la mejora de la convivencia

Autor: Caurín, Carlos ; III Jornades de TFG. València, 3 i 4 de febrer de 2016. Data: 2016. Resum: Conferència sobre la convivència i els conflictes en l'escola. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Un bes als peus del skyline entre línies i punts

Autor: Piquer, Paula ; López, Cristina ; Beltrán, María ; Santarrufina, M. Carmen ; Sarrió, Laura ; Barjola, Esther ; Pascual, Marina ; Bas, Eva ; Martínez, Inma ; III Jornades d'estudiants: Intercanvi d'Experiències d'Innovació Docent, València, 6-7 de juliol de 2015. Data: 2015. Resum: Ponència sobre una proposta didàctica i artística, València, 6 de juliol de 2015. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Diàleg sobre gramàtica i ensenyament entre Ignacio Bosque i Anna Camps

Autor: Bosque, Ignacio ; Camps, Anna ; II International Conference on Teaching Grammar. València, 27-29 de gener de 2016. Data: 2016. Resum: Diàleg sobre l'ensenyament de la gramàtica entre Ignacio Bosque (RAE / UCM) i Anna Camps (GREAL / UAB). Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

TAULA REDONA ONG

Autor: Merín, Juan ; Solsona, Marta ; Hortelano, Ana ; Bravo, Joan ; Antón, Manuel ; Jornades d'Educació per al Desenvolupament i la Ciutadania Global, 22 i 23 de juliol de 2021. Data: 2021. Resum: Taula redona d'ONG amb perspectives educatives. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Sessió de relators a càrrec de Mara Fuertes i Mariona Casas-DEseures

Autor: Casas-Deseures, Mariona ; Fuertes, Mara ; II International Conference on Teaching Grammar. València, 27-29 de gener de 2016. Data: 2016. Resum: Sessió de relators del II Congrés Internacional sobre l'Ensenyament de la Gramàtica. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)