Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas

Data d'actualització: 06/04/2017 04:47:34

Compartir en Facebook   Compartir en Delicious Compartir en GoogleCompartir en Meneame Compartir en Myspace Compartir en Digg Enviar por correo

ID: 48298
Creador: facmagisteri RSS ruluises
URL: https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/48298_confpaulacarlino.mp4
Código de inserción:
<video poster="https://mmedia.uv.es/g?user=ruluises&path=/facmagisteri/&name=confpaulacarlino.mp4&resource_id=48298" controls="" autoplay="" autobuffer="" controlslist="nodownload">
<source src="https://mmedia.uv.es/html5/g/facmagisteri/48298_confpaulacarlino.mp4" type="video/mp4">
</video>

Categoría: Educación RSS Educación
Clasificación Unesco: Pedagogía::Preparación y empleo de profesores::Preparación de profesores
Descripción: Autor: Carlino, Paula ; Lectura y escritura con fines epistémicos en las diversas asignaturas: cuestionando su transparencia para enfocarlas como herramientas de aprendizaje, objetos de enseñanza y problemas de investigación. Data: 2016. Resum: Conferència que analitza els mètodes que es duen a terme en les diverses assignatures per a l'assimilació dels coneixements didàctics i qüestiona la seua transparència com a eines d'aprenentatge, objectes d'ensenyament i problemes de recerca, València, 14 de desembre de 2016. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)
Etiquetas: lectura, escriptura, asignaturas, conferencia, investigación, aprendizaje, enseñanza, assignatures, eines,
Resolucion:  1280 x 720  16:9
Puntuación: Sense puntuacio (puntuar).
Licencia CC: Reconocimiento - NoComercial - CompartirIgual (by-nc-sa)
Visitas: 1118


No hay comentarios
Vídeos Relacionados

Com crear grups en l'Aula Virtual?

Autor: Pina, Tatiana ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de la creació de grups en l'Aula Virtual. Producció: Tatiana Pina

Sessió de comunicacións sobre innovació a Educació Infantil

Autor: Carbó, Liliana ; Donet, Estefania ; Burgos, María José ; de Vicente, Yolanda ; Cantó, José ; I Trobada d’experiències d’innovació, València, 29, 30 de juny i 1 de juliol. Data: 2017. Resum: Sessió de quatre comunicacions al voltant de la innovació a Educació Infantil. València, 29 de juny de 2017. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

Com crear preguntes d'opció múltiple en un banc de preguntes?

Autor: Pina, Tatiana ; Videotutorial. Data: 2020. Resum: Videotutorial al voltant de les opcions del banc de preguntes en l'Aula Virtual. Producció: Tatiana Pina

El proceso de publicación en el entorno académico

Autor: Corbalán, Ana ; González-Allende, Iker ; Quispe-Agnoli, Rocío ; Selimov, Alexander ; XXIX Congreso Internacional de la Asociación de Estudios de Género y Sexualidades (AEGS), València, 17-20 de juliol de 2019. Data: 2019. Resum: Taula taller al voltant de la publicació acadèmica als Estats Units, la resta d'Amèrica i altres entorns, València, 18 de juliol de 2019. Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)

TALLER-1: Inteligencia Emocional para personas en riesgo de exclusión y vulnerabilidad

Autor: Madero, Loles ; Jornades d'Educació per al Desenvolupament i la Ciutadania Global, 22 i 23 de juliol de 2021. Data: 2021. Resum: Primera part del taller sobre intel·ligència emocional i persones en risc d'exclusió (Taller-1, dia 22 de juliol). Producció: Facultat de Magisteri de la UV (www.uv.es/magisteri)